Σκέφτονται τον Ολυμπιακό στη Μαρσέιγ
14/11/2011 Την ανησυχία του για την κρισιμότητα του αγώνα με το Θρύλο στο «Βελοντρόμ», εξέφρασε ο βοηθός του Ντιντιέ Ντεσάμπ, Γκι Στεφάν.
«Αντιμετωπίζουμε τις δύο πρώτες ομάδες του πρωταθλήματος και ενδιάμεσα έχουμε έναν σημαντικό ευρωπαϊκό αγώνα. Αν όλα πάνε καλά με τον Ολυμπιακό, θα έχουμε εξασφαλίσει ότι τον Φεβρουάριο θα δώσουμε αγώνες για τους «16» του Champions League» είπε ο Στεφάν.
www.olympiacos24.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου