ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Ντιόγκο: "Δεν έχω πρόταση από Βραζιλία"

Ντιόγκο: "Δεν έχω πρόταση από Βραζιλία"

Ο Λουίς Ντιόγκο εξέφρασε την επιθυμία του να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό, ενώ τόνισε πως δεν υπάρχει ομάδα από την Βραζιλία που να ενδιαφέρεται για την απόκτηση του.
"Δεν έχω καμία πρόταση από τη Βραζιλία. Σίγουρα εκεί υπάρχουν άνθρωποι που με ξέρουν και μπορούν να λένε διάφορα.
Ωστόσο εγώ δεν έχω καμία πρόταση ή ενόχληση από κάποια ομάδα της πατρίδας μου, παρά τα όσα λέγονται", τόνισε ο Βραζιλιάνος επιθετικός κατά την αναχώρηση της ερυθρόλευκης αποστολής για τα Γιάννενα, και πρόσθεσε αναφορικά με το μέλλον του:

Θέλω να μείνω. Δεν σκέφτομαι κάτι άλλο. Μου αρέσει στον Ολυμπιακό. Έχω εξάλλου ένα χρόνο συμβόλαιο ακόμη. Δεν μου έχει πει κανείς κάτι για το μέλλον μου.

Σκέφτομαι τον Ολυμπιακό και πως θα καταφέρουμε να κατακτήσουμε το νταμπλ, που είναι ο μεγάλος στόχος της ομάδας".

Να σημειωθεί ότι ο Βραζιλιάνος επιθετικός βρίσκεται στην αποστολή του Ολυμπιακού για την αποψινή αναμέτρηση της 29ης αγωνιστικής με τον ΠΑΣ μετά από πολύ καιρό, και δεν αποκλείεται να πάρει χρόνο συμμετοχής από τον Ερνέστο Βαλβέρδε στο πρότελευταίο ματς πρωταθλήματος των Πειραιωτών.

www.redplanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου