ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Η «δίψα» του Χονδροκούκη

Η «δίψα» του Χονδροκούκη 

 17/4/2012

Ο Κώστας Χονδροκούκης με τον θρίαμβό του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κλειστού στίβου της Κωνσταντινούπολης στο άλμα εις ύψος, έχει γίνει περιζήτητος από τους διοργανωτές των μεγάλων μίτινγκ και ο Ελληνας πρωταθλητής θα κάνει πρεμιέρα στον ανοιχτό στίβο από το πρώτο Diamond League της χρονιάς στην Ντόχα, στις 11 Μαϊου.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την πρώτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κλειστού, αλλά η χρονιά δεν έχει τελειώσει! Υπάρχουν πολλοί σπουδαίοι αγώνες για μένα το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στο Ελσίνκι και οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Λονδίνο» δηλώνει χαρακτηριστικά ο πρωταθλητής του Ολυμπιακού στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας.

Φέρνοντας τον χρόνο μερικές εβδομάδες πίσω, στις αρχές του Μαρτίου και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κλειστού στίβου, ο Δημήτρης Χονδροκούκης τόνισε: «Στην Κωνσταντινούπολη, δεν περίμενα να είμαι ο νικητής, ήθελα απλώς να είμαι ανταγωνιστικός. Δεν είμαι απαισιόδοξο πρόσωπο, σκεφτόμουν ρεαλιστικά ότι υπήρχαν πολλοί αθλητές που είχαν καλύτερα ατομικά ρεκόρ και ρεκόρ περιόδου, εγώ προσπάθησα να μείνω συγκεντρωμένος Στα 2.33μ ένιωσα καλά τα πόδια μου και ότι είχα την δύναμη για να τα ξεπεράσω».

Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στο Ελίσνκι (27 Ιουνίου-1η Ιουλίου) είναι ο πρώτος μεγάλος στόχος για τον Δημήτρη Χονδροκούκη, αυτό το καλοκαίρι. «Στο Ελίνσκι θα υπάρχουν αρκετοί από τους πιο σπουδαίους άλτες στον κόσμο, ο αγώνας θα μοιάζει με παγκόσμιο πρωτάθλημα. Εχω ακούσει για το πόσο αγαπάνε τον κλασικό αθλητισμό στη Φιλανδία, ελπίζω να υπάρχει πάρα πολύς κόσμος και εμείς να τους ανταμείψουμε με ένα σπουδαίο συναγωνισμό» σημειώνει ο πρωταθλητής κόσμου.
 
www.thrylos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου