ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Χριστοφιδέλης: "Να κλείσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό"

Χριστοφιδέλης: "Να κλείσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό"

Ο Κώστας Χριστοφιδέλης επέστρεψε στον Ολυμπιακό και στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε πως είναι χαρούμενος για αυτή την εξέλιξη, ενώ υποστήριξε πως θέλει να ολοκληρώσει την καριέρα του με τα ερυθρόλευκα.
Μετά από τρία χρόνια ο Κώστας Χριστοφιδέλης επέστρεψε στο Λιμάνι, γεγονός που τον έκανε ευτυχισμένο, όπως τόνισε στις πρώτες του δηλώσεις.
 
Ο Έλληνας ακραίος μίλησε στο www.olympiacos.org και υποστήριξε πως θέλει να βοηθήσει τον Ολυμπιακό να επιστρέψει στην κορυφή αλλά και να κλείσει την καριέρα του με τα ερυθρόλευκα:

"Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί επιστρέφω στον σύλλογο στον οποίο εκτός από πολλούς τίτλους και αγωνιστική καταξίωση, κέρδισα και πολύ αγάπη. Έγινε πραγματικότητα αυτό που επιθυμούσα παρά το γεγονός ότι υπήρχαν προτάσεις και από την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό.

Στόχος είναι να επαναφέρουμε την ομάδα στη φυσική της θέση και αν όλα πάνε καλά να κλείσω την καριέρα μου στον Πειραιά. Δεν θέλω να πω πολλά λόγια αλλά να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για τον Ολυμπιακό".


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου