ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

«Να μείνω στην Άρσεναλ»

«Να μείνω στην Άρσεναλ»

23/05/2014
 
 Την πρόθεσή του να αλλάξει παραστάσεις και να παραμείνει στην Άρσεναλ για να αγωνιστεί με τη φανέλα της στην νέα αγωνιστική σεζόν εξέφρασε ο Τζόελ Κάμπελ μιλώντας σε ιστοσελίδα της Κόστα Ρίκα.

«Να μείνω στην Άρσεναλ»
Την πρόθεσή του να αλλάξει παραστάσεις και να παραμείνει στην Άρσεναλ για να αγωνιστεί με τη φανέλα της στην νέα αγωνιστική σεζόν εξέφρασε ο Τζόελ Κάμπελ μιλώντας σε ιστοσελίδα της Κόστα Ρίκα.

Ακολουθεί μέρος της συνέντευξής του Τζόελ Κάμπελ σε ιστοσελίδα της Κόστα Ρίκα...


-τι συμβαίνει με εσένα και το μέλλον σου;

Δεν θα πω ότι δεν είμαι καλά στον Ολυμπιακό αλλά πραγματικά θέλω να αναζητήσω άλλους ορίζοντες. Να επιστρέψω στην ομάδα μου, την Άρσεναλ και να παίξω εκεί. Ελπίζω θα τα πάω καλά στο Μουντιάλ και να προσπαθήσω να κερδίσω μια θέση στην προετοιμασία της Άρσεναλ και το ρόστερ της.

-είναι ξεκάθαρο ότι θα πας στην Άρσεναλ;
Φυσικά, αφού είναι η ομάδα μου. Έχω συμβόλαιο δύο ετών ακόμη και ήδη μου έχουν πει ότι θα συνομιλήσουμε μετά το τέλος του Μουντιάλ.

-πιστεύεις είναι στιγμή να αγωνιστείς στην Πρέμιερ Λιγκ;
Ναι. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στις ικανότητές μου.

-έφτασες στο αποκορύφωμα της φόρμας σου στον Ολυμπιακό;
«Δούλεψα πολύ σκληρά κάθε ημέρα, στην προσπάθεια να κάνω πολύ καλά παιχνίδια για να βελτιώσω την ποιότητα του ποδοσφαίρου μου. Ξέρω ότι πρέπει να βελτιωθώ κι άλλο. Νιώθω ότι είμαι καλός στα περισσότερα στοιχεία του παιχνιδιού μου αλλά χρειάζεται κι άλλο δουλειά.

-τι σου έρχεται στο μυαλό όταν αναφέρεις τη λέξη Άρσεναλ
Μια πολύ μεγάλη ομάδα με την οποία θέλω να θριαμβεύσω.


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου