ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Αυλωνίτης: "Να καθιερωθώ στην ομάδα του Ολυμπιακού"

Αυλωνίτης: "Να καθιερωθώ στην ομάδα του Ολυμπιακού"

Ο Αυλωνίτης δήλωσε πως στόχος του είναι να καθιερωθεί στην ομάδα του Ολυμπιακού και επεσήμανε πως αυτό που ζει στην ομάδα του Πειραιά είναι κάτι πρωτόγνωρο για εκείνον.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο νέος κεντρικός αμυντικός του Ολυμπιακού, Τάσος Αυλωνίτης, για το πρώτο φετινό φιλικό ματς των ερυθρολεύκων. Ο 24χρονος στόπερ επεσήμανε πως σκοπός του είναι να καθιερωθεί στην ομάδα του Πειραιά και τόνισε πως αυτό που ζει είναι κάτι πρωτόγνωρο για εκείνον.
Θα ήθελα να μας μιλήσεις για τις πρώτες του εντυπώσεις από την προετοιμασία με τη νέα σου ομάδα.

"Είναι κάτι πρωτόγνωρο για εμένα. Η ομάδα μου παρέχει τα πάντα και είμαι τρομερά ικανοποιημένος. Είναι μία προετοιμασία δύσκολη για όλους μας.


Η ομάδα προσπαθεί να φτάσει στο 100$%, καθώς παίζουμε και στο Champions League. Και εγώ και οι συμπαίκτες μου δίνουμε τα πάντα για να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερα αυτή η προετοιμασία.

Εύχομαι όλα να πάνε καλά και να έχουμε υγεία και τύχη για να πάμε την ομάδα εκεί που της αξίζει: στην κορυφή".

Πρώτο παιχνίδι προετοιμασίας, στην παρούσα φάση δεν μετρούν τα αποτελέσματα, αλλά το να βγει η δουλειά που γίνεται. Συμφωνείς;

"Συμφωνώ ναι. Δεχθήκαμε δύο γκολ σε καίρια σημεία. Αυτό που μετράει είναι να αφομοιώσουμε αυτά που μας λέει ο προπονητής μας και σιγά - σιγά να τα βγάζουμε στο γήπεδο. Σημασία έχει η προσπάθεια, αυτή όμως γίνεται από όλους, ώστε να βλέπουμε διαρκώς πόσο έτοιμοι είμαστε".

Θέλω να μας μιλήσεις για έναν ποδοσφαιριστή ο οποίος είναι μεγάλη προσωπικότητα, τον Ερίκ Αμπιντάλ. Πως είναι η συνεργασία μαζί του και πως είναι εκτός αγωνιστικού χώρου;

"Από τις πρώτες μέρες που τον έχω γνωρίσει είναι πολύ ταπεινός. Μας δίνει αυτοπεποίθηση γιατί είναι πολύ έμπειρος. Είναι μία προσωπικότητα και στο ποδόσφαιρο και στη ζωή, ξέρουμε όλοι τι έχει περάσει. Θα βοηθήσει και την ομάδα αλλά και εμάς να πάρουμε εμπειρίες και να εξελιχθούμε".

Ποιος είναι ο στόχος σου;

"Να καθιερωθώ στην ομάδα του Ολυμπιακού, να βγάλω κι εγώ τα πράγματα που μου ζητάει ο προπονητής. Ξέρουμε τι μπορεί να προσφέρει ο Ολυμπιακός στους παίκτες του. Στόχος είναι πάντα η κορυφή!"


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου