ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Πάντελιτς: "Με έσωσε ο Θεός"

Πάντελιτς: "Με έσωσε ο Θεός"

Με λεπτομέρειες αναφέρθηκε στον τραυματισμό του στο ματς με τον Θρασύβουλο, ο Μάρκο Πάντελιτς, ο οποίος όπως τόνισε γλίτωσε από τα χειρότερα.
Ο Σέρβος στράικερ του Ολυμπιακού, παραχώρησε δηλώσεις στην εφημερίδα "Sport Novosti", υποστηρίζοντας πως ο Θεός τον έσωσε από τα χειρότερα.
"Ήμουν σε θέση να πετύχω το 4-0 και ο αμυντικός του Θρασύβουλου το μόνο που μπορούσε να κάνει για να με σταματήσει ήταν να με ανατρέψει. Έπεσε και με τα δυο πόδια πάνω στο γόνατο μου, το οποίο άνοιξε σχεδόν 15 ίντσες.

Έσκισε το μυ, που άνοιξε πιο γρήγορα και από ότι προλαβαίνει κανείς να ανοιγοκλείσει το στόμα του", είπε αρχικά ο Πάντελιτς και συμπλήρωσε: "Προσπάθησα με τα χέρια μου να κλείσω την πληγή, οι συμπαίκτες μου δεν ήθελαν να δουν το σκηνικό και έτρεξε μια ιατρική ομάδα για να με βοηθήσει.

Είχαν μαζευτεί πολλοί πάνω από το κεφάλι μου, αλλά ευτυχώς αποδείχθηκαν τα πράγματα καλύτερα τα πράγματα από όσο νόμιζα. Με έσωσε ο Θεός από τα χειρότερα.

Για να κλείσει η πληγή χρειάστηκαν 9 ράμματα, τα οποία θα τα έχω για μια εβδομάδα, και τότε θα αρχίσω να γυμνάζομαι, αλλά προσεκτικά".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου