ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Ρέγες: «Ζήτησα να φύγω»

Ρέγες: «Ζήτησα να φύγω»

01/01/2012
Ρέγες: «Ζήτησα να φύγω»

Η ανάληψη των ηνίων της Ατλέτικο Μαδρίτης από τον Ντιέγκο Σιμεόνε δεν είναι αρκετή για να αλλάξει τα πλάνα του Χοσέ Αντόνιο Ρέγες. Ο Ισπανός μεσοεπιθετικός επιμένει στη μετακόμισή του στη Σεβίλλη, όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στην «As».

«Μίλησα με τον Ντιέγκο Σιμεόνε και του ζήτησα να διευκολύνει την αποχώρησή μου από την ομάδα. Έχω ήδη αποφασίσει να φύγω. Πρέπει να είμαι ειλικρινής απέναντι στην Ατλέτικο, γιατί έχω ήδη το μυαλό μου αλλού. Η Σεβίλλη μου προσφέρει τη δυνατότητα να επιστρέψω σπίτι μου και θεωρώ πως είναι το καλύτερο δυνατό για την πατρίδα μου. Είμαι ευγνώμων απέναντι στην Ατλέτικο και τους ανθρώπους της, αλλά θα κάνω αυτό που είναι καλύτερο για την οικογένειά μου», δήλωσε ο 28χρονος άσος.

www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου