ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Άγριος καυγάς Κούγια - Δουκάκου στον ΣΚΑΪ! (ηχητικό)

Άγριος καυγάς Κούγια - Δουκάκου στον ΣΚΑΪ! (ηχητικό) 
27/6/2012
Προσβλητική επίθεση χωρίς ιδιαίτερο λόγο και με κατηγορίες που δεν γνωρίζουμε κατά πόσο ευσταθούν έκανε ο πρόεδρος της Παναχαϊκής, Αλέξης Κούγιας, στον δημοσιογράφο, Βαγγέλη Δουκάκο, τον οποίο ο ίδιος έχει χαρακτηρίσει «Νέστορα του ρεπορτάζ διαιτησίας»!

Άγριος καυγάς Κούγια - Δουκάκου στον ΣΚΑΪ! (ηχητικό)

 27/6/2012
Ο διάλογος έγινε το απόγευμα της Τετάρτης (27/6) στην ραδιοφωνική εκπομπή του Κ. Θωμαΐδη , «Έφεση στο ΣΚΑΪ»

Διαβάστε τα κυριότερα όσων ειπώθηκαν:
Δουκάκος: Ο Πιλάβιος θα έπρεπε να τραβήξει το αυτί στον κύριο Κούγια για αυτά που λέει

Κουγιας:
Είσαι μεσάζων διαιτητών.

Δ:
Δεν υπάρχει ΕΠΟ και Πιλάβιος και γι’ αυτό δεν σε κυνηγάνε

Κ:
Πάρε κάποιον πρόεδρο επαρχιακής ομάδας για να κάνεις τον μεσάζοντα.

Δ:
Εσύ μιλάς με προέδρους, όχι εγώ.

Κ:
Την μια είσαι με τον Μητρόπουλο στην ΕΠΑΕ…

Δ:
Δεν ήμουν με τον Μητρόπουλο στην ΕΠΑΕ. Με τον Χάρρυ Κλυνν ήμουν.

Κ:
Άρα ξέρει για τα στημένα της Καλαμαριάς

Δ:
Ποια στημένα έχει η Καλαμαριά;

Κ:
Όταν αναφέρεσαι σε εμένα να πλένεις στο στόμα σου, υποκείμενο. Μην ξαναβγείς μαζί μου. Θα με παρακαλάς να σου αποσύρω τις μηνύσεις.

Δ:
Καμία μήνυση δεν μου έχεις κάνει.

Κ:
Πήγαινε να βάψεις τα μαλλιά σου.

Δ:
Γι’ αυτό δεν υπάρχει Πιλάβιος. Είσαι κατηγορούμενος για δυσφήμηση. Καταγράφονται όλα όσα λέτε για εγκληματικές οργανώσεις. Δεν υπάρχει ΕΠΟ.

Σ' αυτό το σημείο ο Κούγιας απευθύνθηκε στον Κ. Θωμαΐδη, ρώτησε αν θέλει να τον ρωτήσει κάτι άλλο και έκλεισε το τηλέφωνο.
null
www.soccerplus.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου