ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Γκρέκο: «Τιμή μου ο Ολυμπιακός»

Γκρέκο: «Τιμή μου ο Ολυμπιακός» 

14/7/2012

Γκρέκο: «Τιμή μου ο Ολυμπιακός»
Έτοιμος να γίνει παίκτης του Ολυμπιακού δήλωσε ο Λεάντρο Γκρέκο, μιλώντας αποκλειστικά στη SportDay.

Η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ επιβεβαιώνει ότι έχει έρθει σε επαφή με την Ρόμα για τον δανεισμό του 26χρονου μέσου, ο οποίος αρέσει στον Λεονάρντο Ζαρντίμ.

Οι συζητήσεις ανάμεσα στους δύο συλλόγους βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο και ο μάνατζέρ του περιμένει το «Ο.Κ.» για να έρθει στην Αθήνα.

«Φυσικά και θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό. Ξέρω τα πάντα για τον Ολυμπιακό και είναι τιμή μου που με θέλει μία ομάδα η οποία παίρνει κάθε χρόνο το πρωτάθλημα και παίζει στο Champions League», ανέφερε αρχικά ο Ιταλός χαφ και απάντησε στο αν γνωρίζει πως αποτελεί προσωπική επιλογή του Ζαρντίμ. «Ναι, το γνωρίζω και είναι τιμή μου που με θέλει προσωπικά ο προπονητής της ομάδας».

Εν τω μεταξύ, ο ατζέντης του παίκτη, Τζουζέπε Μπότσο, εμφανίστηκε – με δηλώσεις του στον ιταλικό Τύπο - αισιόδοξος για την έκβαση της υπόθεσης: «Πιθανότατα θα πάει στον Ολυμπιακό. Είναι μία λύση και δουλεύουμε πάνω σ' αυτό. Υπάρχουν κι άλλες προοπτικές, αλλά η πιθανότερη είναι του Ολυμπιακού».

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου