ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Σπανούλης: "Προτεραιότητα μου ο Ολυμπιακός"

Σπανούλης: "Προτεραιότητα μου ο Ολυμπιακός"

Σε συνέντευξη του ο Σπανούλης τόνισε πως προτεραιότητα του είναι να συνεχίσει στον Ολυμπιακό. Αναφέρθηκε στους Αγγελόπουλους, στον Ντόρσεϊ, στην επιλογή Μπαρτζώκα. Δείτε το βίντεο.
Ο Βασίλης Σπανούλης παραχώρησε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη στην OΠΑΠ ΤV. Ο αρχηγός των Πειραιωτών αναφέρθηκε στο συμβόλαιο του που λήγει στο τέλος της σεζόν, επισημαίνοντας πως προτεραιότητα του είναι ο Ολυμπιακός. Παράλληλα, είπε πως οι τίτλοι ήταν η ανταμοιβή των κόπων της οικογένειας Αγγελόπουλου, τόνισε πως η διοίκηση ενέργησε σωστά στο θέμα του Τζόι Ντόρσεϊ, αναφέρθηκε στην επιλογή του κόουτς Γιώργου Μπαρτζώκα, ενώ σχολίασε και το πέρασμα του από το ΝΒΑ. Επίσης, μίλησε για την φετινή ομάδα των ερυθρολεύκων, υπογραμμίζοντας πως μετά τις τελευταίες νίκες είναι περισσότερο ήρεμη πνευματικά, ενώ δήλωσε πως στο μέλλον θα ήθελε να ακολουθήσει την προπονητική.
Για την πίεση που νιώθουν φέτος οι παίκτες του Ολυμπιακού: "Πιστεύω ότι υπάρχει μία πίεση στην ομάδα ότι πρέπει να νικάμε 20 πόντους όλα τα ματς. Δεν πρέπει να υπάρχει αυτό. Άλλες φορές θα νικήσεις με 20 κι άλλες με ένα, με πέντε πόντους. Έτσι είναι το μπάσκετ. Πρέπει να έχουμε την πνευματική δύναμη να διαχειριστούμε καταστάσεις. Να καταλάβουμε κι εμείς κι ο κόσμος. Πρώτος μας στόχος είναι η νίκη. Με το Μιλάνο αλλά και λίγο νωρίτερα με την Τσεντεβίτα παίξαμε όπως έπρεπε. Συγκεντρωμένοι και αποφασισμένοι να κερδίσουμε. Τώρα είμαστε πνευματικά πολύ πιο ήρεμοι".

Για τον προσεχή αγώνα με την Κάχα Λαμποράλ: "Η Κάχα προερχόταν από άσχημα αποτελέσματα. Πέτυχε, όμως, μεγάλη νίκη στη Βαλένθια αυτή την αγωνιστική. Για αυτούς ο αγώνας είναι πολύ σημαντικός. Εάν χάσουν, αποκλείστηκαν.

Εμείς εάν νικήσουμε 99% έχουμε προκριθεί. Εάν το χάσουμε, θα πρέπει να πάρουμε κάποιο άλλο ματς. Θα πρέπει να βγάλουμε τον καλό μας εαυτό πάνω στο γήπεδο, όπως κάναμε στο Μιλάνο. Η Αρμάνι ήθελε πολύ την νίκη αλλά λειτουργήσαμε με πολύ πείσμα και αποφασιστικότητα όπως πέρυσι".

Για τους αδερφούς Αγγελόπουλους: "Η οικογένεια Αγγελόπουλου είναι κοντά μας και οικονομικά και ηθικά. Έρχονται σε όλα τα παιχνίδια να μας παρακολουθήσουν, ακόμα και σε κάποια στο εξωτερικό. Ένημερώνονται για όλα, έρχονται στις προπονήσεις τόσο ο κύριος Παναγιώτης και ο κύριος Γιώργος Αγγελόπουλος όσο και ο κύριος Σκινδήλιας. Τώρα που είχαμε μία δύσκολη περίοδο ήταν δίπλα μας και μας συμπαραστάθηκαν. Γι' αυτό και προσπαθούμε να δώσουμε τον καλύτερο  μας εαυτό και για αυτούς.Για αυτούς, η κατάκτηση της Ευρωλίγκα, ήταν μία ανταμοιβή των κόπων τους όλα αυτά τα χρόνια. Νομίζω ότι είναι οι πιο νεαροί ιδιοκτήτες που έχουν κατακτήσει την Ευρωλίγκα. Είναι κι ο κ. Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος που είναι κοντά μας. Έρχεται στα αποδυτήρια και μας ενθαρρύνει. Είναι όλοι πάντα δίπλα μας, ακόμα και σε τόσο δύσκολες εποχές".

Για την υπόθεση Ντόρσεϊ: "Ο Τζόι ήταν πολύ σημαντική παρουσία για εμάς πέρυσι. Ίσως δεν μπορούσε να διαχειριστεί όλη τη φετινή πίεση. Ίσως δεν μπορούσε να κάνει όλα αυτά που νόμιζε ότι περίμεναν πλέον από αυτόν να κάνει. Νομίζω ότι όσα είπε τα είπε πάνω στο θυμό. Δεν μπορείς, όμως, να συμπεριφέρεσαι έτσι και η διοίκηση καλά έκανε στην περίπτωσή του. Εγώ του μίλησα μερικές φορές να του δώσω να καταλάβει κάποια πράγματα, αλλά φαίνεται ότι κάποια πράγματα δεν μπορούσε ο χαρακτήρας του να διαχειριστεί. Του τονίζαμε ότι περιμένουμε να είναι ο εαυτός του και να βοηθάει σε όλα όσα μας έδωσε πέρυσι με την άμυνα και την συνολική του παρουσία. Πίστευε ότι έπρεπε να κάνει πολλά περισσότερα. Είναι καλό παιδί και καλός άνθρωπος που απλά έχει κάποιες εξάρσεις".

Για το αν ρωτήθηκε για την πρόσληψη του Γιώργου Μπαρτζώκα: "Έχουμε μία πολύ καλή επικοινωνία με τη διοίκηση. Προφανώς δεν μπορώ να πω στη διοίκηση εάν θα πρέπει να πάρουν ξένο ή Έλληνα προπονητή. Μου είπαν όμως ότι «Έχουμε κατασταλάξει εκεί, πως σου φαίνεται;». Εγώ είμαι παίκτης, όταν μου ζητούν την άποψη μου θα την πω, αλλά μέχρι εκεί. Συνεργάστηκα άψογα με τον κύριο Ίβκοβιτς. έναν από τους καλύτερους προπονητές στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ, και το ίδιο κάνω με τον κύριο Μπαρτζώκα. Έναν νέο άνθρωπο και πολύ καλό προπονητή. Πολλοί νόμιζαν ότι ο Ολυμπιακός απλά θα είναι συνέχεια της περυσινής ομάδας, όμως αυτό δεν μπορεί να γίνει. Ο νέος κόουτς προσθέτει καινούργια στοιχεία και χρειάζεται χρόνος για να αφομοιωθούν".

Για τον ερχομό του Στράτου Περπέρογλου στον Ολυμπιακό: "Ο Στράτος ήταν μία πολύ σημαντική προσθήκη για την ομάδα. Είναι παίκτης που παίζει στην Εθνική, ξέρει την ελληνική πραγματικότητα και έχει μάθει να δουλεύει σε μεγάλη ομάδα. Έχει πολύ καλή συνεργασία με τον Παπανικολάου, βοηθάει ο ένας τον άλλο και μπορούν να πάνε πολύ καλά".

Για την παραμονή του και μετά το καλοκαίρι: "Αυτή την στιγμή είμαι παίκτης του Ολυμπιακού. Το καλοκαίρι θα κάτσουμε να μιλήσουμε με την ομάδα και θα δούμε τι θα γίνει. Προτεραιότητα μου είναι ο Ολυμπιακός και το ξέρουν όλοι. Θα κάτσουμε να μιλήσουμε σε πιο φιλικό επίπεδο μιας και η σχέση μας δεν είναι μόνο παίκτη-διοίκησης. Αισθάνομαι πολύ όμορφα στον Ολυμπιακό. Μετά από 2,5 χρόνια τα πράγματα πια είναι πολύ καλύτερα. Φέραμε τον κόσμο στο γήπεδο μετά από πολλά χρόνια και αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό επίτευγμα".

Για την τελευταία φάση του περυσινού τελικού στην Ευρωλίγκα: "Δεν είχα σκεφτεί να πασάρω, αλλά να κάνω την καλύτερη επιλογή. Όταν είδα την άμυνα να κλείνει πάνω μου, είδα μόνο του το Γιώργο και του έδωσα την μπάλα. Ο Κιριλένκο ήταν σχεδόν σίγουρος ότι θα πάρω το σουτ και έχει έρθει όλος πάνω μου. Έτσι έχει αφήσει τον Πρίντεζη μόνο του. Δεν έχει καν το χρόνο να πάει πάνω του. Δεν έχω δει το παιχνίδι και νομίζω πως θα το ξαναδώ όταν τελειώσω από το μπάσκετ. Τώρα θέλω να κοιτάω τον επόμενο αγώνα".

Για τον Παναθηναϊκό και το ντέρμπι: "Κάνει μία καινούρια αρχή με καινούρια ομάδα και προπονητή με λίγο διαφορετική φιλοσοφία. Αυτό που έγινε ήταν νομοτελειακό. Υπάρχει το ζενίθ και το ναδίρ. Είναι ο μεγάλος μας αντίπαλος και τον σεβόμαστε όλοι πάρα πολύ. Πήγαμε στο ΟΑΚΑ προερχόμενοι από τη βαριά ήττα από την Εφές. Όσο κακός ή καλός να είναι ο Παναθηναϊκός ή ο Ολυμπιακός ένα ματς μεταξύ τους θα είναι ντέρμπι. Για την εποχή, δεν μπορεί να κάνει ένα μεγάλο ματς για 40 λεπτά και να νικήσεις με 20 πόντους. Εμείς παίξαμε καλά για ένα συγκεκριμένο κομμάτι του παιχνιδιού και πήραμε το ματς".

Για τα όσα έχουν ειπωθεί από τον Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς και τον Δημήτρη Ιτούδη: "Δε θέλω να ξανασχοληθώ με τα όσα συνέβησαν τότε. Έγιναν κάποια πράγματα που δεν ήθελα. Δε θέλω να πω κάτι παραπάνω. Ο καθένας έχει την γνώμη του και μπορεί να καταλάβει ό,τι θέλει. Σέβομαι τον κύριο Ομπράντοβιτς και τον κύριο Ιτούδη για όσα έχουν πετύχει και για τα τέσσερα χρόνια που έχουμε δουλέψει. Ο Ομπράντοβιτς δε λείπει μόνο από τον Παναθηναϊκό, αλλά και από το ελληνικό μπάσκετ. Όταν έχει μείνει σε μία ομάδα 13 χρόνια και έχει κατακτήσει όσα έχει κατακτήσει, είναι λογικό να λείπει από την ομάδα".

Για την αποχώρηση από το ΝΒΑ: "Βρέθηκα σε μία κατάσταση στο Χιούστον που δεν με ικανοποιούσε ως αθλητή. Περίμενα κάτι διαφορετικό γι αυτό και γύρισα στην Ελλάδα. Μάλιστα εκείνο το καλοκαίρι οι Σπερς είχαν αποκτήσει τα δικαιώματά μου και μου μίλησε ο Πάρκερ, με τον οποίο γνωριζόμαστε πολλά χρόνια από τις εθνικές ομάδες,  για να παίξω μαζί τους αλλά ήμουν πολύ απογοητευμένος αφενός αλλά και αποφασισμένος να μείνει στην Ευρώπη".

Για το αν σκέπτεται να κάνει κάτι μετά το μπάσκετ: "Θα ήθελα να μείνω στον χώρο μου. Είναι κάτι που γνωρίζω. Θα ήθελα να ακολουθήσω την προπονητική, αλλά θα δούμε".

Ποιον ευχαριστεί για την διαδρομή του ως τώρα: "Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω την μητέρα μου και τον αδερφό μου που ήταν πάντα μαζί μου σε αυτή την διαδρομή. Τα τελευταία χρόνια με έχει στηρίξει πολύ και η σύζυγός μου. Η οικογένεια είναι πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου και τις αξίες που πήρα από την δική μου θέλω να τις μεταφέρω στα παιδιά μου. Ξεκίνησα από την Λάρισα με σκοπό να πετύχω και είμαι τελειομανής. Καταλαβαίνω ότι άλλες φορές είναι θετικό και άλλες αρνητικό, αλλά στον αθλητισμό με έχει βοηθήσει πολύ. Όλα αυτά τα χρόνια είχα καλούς φίλους όπως ο κουμπάρος μου ο Νίκος Ζήσης και πορευόμουν δίπλα τους. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις δικούς σου ανθρώπους να σε στηρίζουν σε κάθε δυσκολία".


O Bασίλης Σπανούλης στην OΠΑΠ TV από Pireotis7
www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου