ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Τα σχόλια των παικτών μας

Τα σχόλια των παικτών μας

17/11/2012

Διαβάστε τι δήλωσαν μετά το ματς με την Κέρκυρα οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού.
 

Ντρίσα Ντιακιτέ
«Το περίμενα εδώ και καιρό, από τότε που ήρθα. Ο προπονητής μου έδωσε την ευκαιρία σήμερα και είμαι πολύ ευχαριστημένος από το πρώτο μου ματς.

Μπορώ να πω ότι με τη δουλειά που κάνω στις προπονήσεις είμαι σε ένα καλύτερο επίπεδο από ό,τι πριν λίγο καιρό. Προπονούμαι κάθε μέρα, είμαι εδώ για να παλέψω ώστε να μπορώ να δίνω περισσότερα πράγματα όταν με επιλέγει ο προπονητής μου», τόνισε αρχικά και συνέχισε:
«Είναι σημαντικός αγώνας για την ομάδα, είναι σημαντικός και για εμένα. Θα πάμε στη Γερμανία για να διεκδικήσουμε ένα αποτέλεσμα χρήσιμο για εμάς. Μας μένουν δύο αγώνες στη φάση των ομίλων. Θέλουμε να κάνουμε το καλύτερο σε αυτά τα δύο παιχνίδια, αυτό μας ζήτησε ο πρόεδρος και αυτό θέλουμε να πετύχουμε, για την ομάδα, τον πρόεδρο και τον κόσμο».
 
Γιάννης Ζαραδούκας
«Μετά από εννιά μήνες είμαι ενθουσιασμένος που συμμετείχα σε αγώνα του Ολυμπιακού. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόουτς που μπήκα στο ματς».

 ΑLEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου