ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Κάρολ: "Εδώ με σέβονται και μου έδωσαν μια ευκαιρία"

Κάρολ: "Εδώ με σέβονται και μου έδωσαν μια ευκαιρία"

Στο επίσημο κανάλι της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μίλησε ο Ρόι Κάρολ και αναφέρθηκε στα προβλήματα αλκοολισμού του παρελθόντος, τονίζοντας πως στην Ελλάδα του δόθηκε μια νέα ευκαιρία και οι άνθρωποι τον σέβονται, αντίθετα με τον "πόλεμο" που δέχθηκε στην Αγγλία.
Διαβάστε αποσπάσματα από την συνέντευξη του Ρόι Κάρολ στο επίσημο κανάλι της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ:

"Στον Ολυμπιακό τα πράγματα είναι εξαιρετικά. Οι οπαδοί της ομάδας με κάνουν να αισθάνομαι ευπρόσδεκτος και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Ξέρω ότι πολύ άνθρωποι στην πατρίδα με αποκαλούν εγωιστή, ισχυρίζονται ότι άλλαξα, επειδή απέκτησα λεφτά και άλλα τέτοια. Αλλά κάθε ζωή περνάει από επίπεδα. Όταν είσαι αδύναμος, και εγώ ήμουν πολύ αδύναμος, εκμεταλλευόμουν ανθρώπους, έπινα συνεχώς, ακόμη και για 3 ημέρες συνεχόμενα. Αλλά τώρα είμαι χαρούμενος που μπορώ να συζητήσω για αυτό. Ήμουν... εκτός για 3-4 χρόνια και πρωτύτερα δεν είχα μιλήσει για αυτό. Βλέπεις, πολλά πράγματα να έρχονται και άνθρωποι να σε αποκαλούν αλκοολικό και τζογαδόρο.

Ναι, ήμουν αλκοολικός, αλλά ποτέ δεν ήμουν τζογαδόρος, δεν είμαι και ούτε θα γίνω. Δεν ήταν τόσο δύσκολο για εμένα, αλλά για τη γυναίκα μου, που στάθηκε στο πλευρό μου και προσπάθησε να με βοηθήσει. Κάποιες φορές θέλεις να ξεχάσεις, αλλά δεν γίνεται. Είναι πράγματα που συνέβησαν στη ζωή σου και δεν γίνεται να τα ξεχάσεις. Είναι καλό να μπορείς να μιλάς για αυτά...", τόνισε αρχικά ο Κάρολ για την δύσκολη περίοδο της ζωής και στη συνέχεια αναφέρθηκε για αυτά που συνάντησε στην Ελλάδα:

"Ξέχωρα από το ποδόσφαιρο, άρχισα να απολαμβάνω και πάλι τον τρόπο ζωής μου. Όταν έρχομαι στο σπίτι μου, που είναι δίπλα στην παραλία και συναντώ τα παιδιά μου και τη γυναίκα μου και πηγαίνω μαζί τους για καφέ (σ.σ.: αν και δεν πίνω καφέ, αλλά τσάι), είναι κάτι εξαιρετικά όμορφο... Όταν ήρθα εδώ άλλαξαν όλα. Όλοι με σέβονται, μου έδωσαν μία ευκαιρία και προσπαθώ να ανταποδώσω. Με έβαλαν πάλι στο παιχνίδι, με πήραν πίσω στην εθνική της Βορείου Ιρλανδίας μετά από έξι χρόνια.

Το να παίζω για τη χώρα μου είναι μοναδικό και ήταν ό,τι πιο σκληρό το να μην είμαι μέλος της ομάδας όλα αυτά τα χρόνια. Είμαι 34 ετών και προσπαθώ να βάλω και πάλι τη ζωή μου στις σωστές ράγες, με την οικογένειά μου, αλλά και με την οικογένειά μου στη Β. Ιρλανδία. Είναι σπουδαίο το γεγονός ότι ήρθα εδώ και μπορώ να ηρεμήσω, να συγκεντρωθώ στο ποδόσφαιρο, χωρίς να ανησυχώ για το ποτό και όλα τα σκουπίδια που με απασχολούσαν στην Αγγλία".

Τέλος, όσον αφορά το μέλλον του στο ποδόσφαιρο, ο 35χρονος γκολκίπερ υποστήριξε τα εξής:

"Αυτή τη στιγμή έχω μία δεύτερη ευκαιρία στη ζωή και ελπίζω ότι θα παίζω ποδόσφαιρο για ακόμη 4-5 χρόνια. Αυτή τη στιγμή φροντίζω το σώμα μου, προσπαθώ να κρατηθώ σε υψηλό επίπεδο, δουλεύω σκληρά και πιστεύω ότι ακόμη 5 χρόνια θα μπορώ να αγωνίζομαι".


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου