ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

«Θα ήταν ντροπή να παίξω στο Κόπα Άφρικα»

«Θα ήταν ντροπή να παίξω στο Κόπα Άφρικα»

25/12/2012
 Δεν ήταν μόνο ο τραυματισμός του που τον άφησε εκτός Κόπα Άφρικα. Ο Τζαμέλ Αμπντούν ξεκαθάρισε ότι θα ντρεπόταν να αγωνιστεί στη τελική φάση της διοργάνωσης, ενώ δεν έχει παίξει στα προκριματικά.

«Θα ήταν ντροπή να παίξω στο Κόπα Άφρικα»
Ο άσος του Ολυμπιακού ταλαιπωρείται από τραυματισμό και έθεσε εαυτόν εκτός κλήσεων για τη «γιορτή» της Αφρικής.

Τα τελευταία 2 χρόνια δεν είχε φορέσει τη φανέλα με το εθνόσημο της χώρας του, ωστόσο οι πολύ καλές εμφανίσεις του με τους «ερυθρόλευκους» οδήγησαν τον ομοσπονδιακό της χώρας του να τον καλέσει.

«Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε πλέον για την απουσία μου από το Κόπα Άφρικα. Είμαι τραυματίας και δεν είμαι έτοιμος για αυτή τη διοργάνωση. Αποφάσισα να αφήσω τη θέση μου για κάποιον άλλο παίκτη που είναι σε καλύτερη κατάσταση από εμένα. Επιπλέον, θα ήταν ντροπή να συμμετάσχω στη τελική φάση της διοργάνωσης, καθώς δεν είχα συμμετάσχει στα προκριματικά», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του Αμπντούν στην ιστοσελίδα elwatan.com.

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου