ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Διπλό χτύπημα στο Πινγκ Πονγκ

Διπλό χτύπημα στο Πινγκ Πονγκ

Στον Ολυμπιακό θα συνεχίσουν την καριέρα τους ο Κώστας Παπαγεωργίου και η Μαρία Χριστοφοράκη.
Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την διπλή μεταγραφική ενίσχυση στο Πινγκ Πονγκ με τους Πρωταθλητές Ελλάδος, Κώστα Παπαγεωργίου και Μαρία Χριστοφοράκη.

Οι δυο σπουδαίοι αθλητές συμφώνησαν σε όλα με τον Πρόεδρο του Ερασιτέχνη Μιχάλη Κουντούρη και τη νέα αγωνιστική περίοδο θα ενισχύσουν τις ομάδες Ανδρών και Γυναικών με στόχο την κατάκτηση των Πρωταθλημάτων.


Τόσο ο Κώστας Παπαγεωργίου όσο και η Μαρία Χριστοφοράκη έχουν αγωνιστεί στο παρελθόν στον Ολυμπιακό, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι η Μαρία είναι κόρη του προπονητή του συλλόγου, Γιώργου Χριστοφοράκη.

Ο Κώστας Παπαγεωργίου ο οποίος κατακτά τα πέντε τελευταία χρόνια το Πρωτάθλημα Ελλάδος, ενώ το 2013 ήταν μέλος της εθνικής ομάδας που πήρε το αργυρό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, δήλωσε μετά από την οριστικοποίηση της συμφωνίας: "Αισθάνομαι χαρούμενος που θα είμαι και πάλι στον Ολυμπιακό. Στόχος μας είναι να κρατήσουμε τον Ολυμπιακό στην κορυφή. Για μένα από ψυχολογικής απόψεως θα είναι κάπως δύσκολο αφού ήμουν δέκα χρόνια στον μεγάλο αντίπαλο τον ΑΣ Πέρα. Ξεκινάμε πολύ δυνατά για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό που είναι η κατάκτηση του Πρωταθλήματος".

Η Μαρία Χριστοφοράκη, η οποία το 2014 στέφτηκε Πρωταθλήτρια Ελλάδος δήλωσε: "Είμαι ενθουσιασμένη που επιστρέφω στον Ολυμπιακό. Έχω ζήσει ωραία χρόνια στον Ολυμπιακό και θέλω να πάρω τίτλους. Για μένα μοναδικός στόχος είναι το Πρωτάθλημα. Είμαι χαρούμενη που θα συνεργαστώ και πάλι με τον πατέρα μου".

Επίσης στον Ολυμπιακό θα συνεχίσει και τη νέα χρονιά ο Τάσος Ρηνιώτης.


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου