ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

E, τωρα φταιω εγω να κραξω?

E, τωρα φταιω εγω να κραξω?

25/07/2014

Καμμια φορα σε προκαλουν καποια πραγματα και σε βαζουν σε ιδεα να κατσεις και να εκφραστεις γραφοντας την αποψη σου για κατι που εχεις δει η που εχεις ακουσει.
Καιερεθισματα τετοια στο διαδυκτιο υπαρχουν χιλιαδες,και ειδικα στον αθλητικο χωρο, δημοσιογραφια, παραγοντες, ομαδες,παικτες κλπ...

Ετσι λοιπον ειδα μια φωτογραφια απο την παρουσιαση των νεων εμφανισεων του μεγαλου...αντιπαλου Παναθηναικου ,ωραιες ειναι ρε παιδι μου στο ματι εννοω δεν μαρεσει καμμια με την εννοια να την φοραγα η γενικοτερα σαν γαυρος...(κουφια η ωρα) αλλα λεω ενταξει καλα σχεδιασμενες να το πω για να μην παρεξηγηθω...αλλα..το ποζαρισμα που κανουν οι ποδοσφαιριστες στην παρουσιαση τους και την φωτογραφιση των νεων εμφανισεων ειναι σαν να ειναι στην...Μυκονο και να κανουν...ΟΥΑΟΥ...!!!
Ναι, ναι μην σας φανει παραξενο αυτο που σας λεω...μια φωτο 1000 λεξεις λεει το λαικο ρητο...δειτε τους και θα καταλαβετε τι εννοω,κανουν λες και ειναι πρωταθλητες, η ερχομαστε να σας λυωσουμε και κατι τετοιο μου βγαζει...ΟΥΑΟΥ και παλι..
Δειτε τους και πειτε μου...
Τρεις ποδοσφαιριστές του Τριφυλλιού παρουσίασαν τις νέες εμφανίσεις στη φωτογράφιση που πραγματοποιήθηκε για το σκοπό αυτό. Ο πρώτος σκόρερ της Ομάδας Markus Berg, ο αρχηγός Carlos Zeca και το ανερχόμενο αστέρι του Συλλόγου Νίκος Καρέλης φωτογραφήθηκαν φορώντας πρώτοι τις νέες εμφανίσεις του Παναθηναϊκού.
Εμενα παντως μου μοιαζουν σαν πιτσιρικαδες την εποχη του Σακη Ρουβα που οι γκομενιτσες οταν εβγαινε ο Θεος Σακης στριγγλιζαν...ΣΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΣΣΣΣ.....!
Μην μου πειτε ε?
Ε αντε για να μην ειμαι τοσο κακος..κατι σε Power Ragers Ας πουμε...με ΟΥΑΟΥ ομως..
Οτι και να βαλετε φετος....ειδικα θα πεσει πολυ σκισιμο..να το ξερετε.
Αντε καλη σεζον χωρις προβληματα βρωμιες και λαμογιες αν και δεν το πιστευω αυτο που γραφω...τωρα που θα μεγαλωσουν και τα media σας? Θαχουμε να λεμε και να γραφουμε

ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου