ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Φόσεν: «Κανένα απολύτως πρόβλημα»

Φόσεν: «Κανένα απολύτως πρόβλημα»

22/07/2014
 Θετικός στο ενδεχόμενο να γίνει ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού παρουσιάστηκε ο Γέλε Φόσεν, μιλώντας στη SportDay για το ενδιαφέρον των πρωταθλητών Ελλάδας.

Φόσεν: «Κανένα απολύτως πρόβλημα»!
Προχωρημένες φαίνεται πως είναι οι διαπραγματεύσεις του Ολυμπιακού με την Γκενκ για την ενίσχυση της επιθετικής του γραμμής με την απόκτηση του Γέλε Φόσεν.

Όπως γράφει η SportDay, οι πρωταθλητές Ελλάδας εμφανίζονται να έχουν αποκτήσει προβάδισμα έναντι των άλλων ομάδων που εξετάζουν την περίπτωση του Βέλγου φορ, αλλά μέχρι να κλείσει οριστικά τα πάντα παραμένουν ανοιχτά.


«Για να είμαι ειλικρινής επειδή υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από διάφορες ομάδες, έχω αφήσει τα πάντα στον ατζέντη μου. Δεν ξέρω την πορεία των εκάστοτε διαπραγματεύσεων, απλώς περιμένω όταν αυτές φτάσουν σε ένα θετικό σημείο να με ενημερώσει. Ο μάνατζέρ μου τα έχει αναλάβει όλα. Εγώ απλώς, περιμένω», τόνισε ο διεθνής άσος στη SportDay που επικοινώνησε μαζί του.

Ερωτηθείς αν είχε πρόβλημα να παίξει στο ελληνικό πρωτάθλημα για λογαριασμό των «ερυθρόλευκων», απάντησε:

«Φυσικά και όχι, τι λες; Κανένα απολύτως πρόβλημα! Ισα ίσα! Ο Ολυμπιακός είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος, με συνεχείς κατακτήσεις τίτλων και συνεχείς εξαιρετικές πορείες στο Champions League. Δεν ξέρω και πολλούς που θα είχαν πρόβλημα σε ένα τέτοιο περιβάλλον και σε μία τέτοια ομάδα».


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου