ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Στην Αθήνα ο Χάντερ (pics+video)

Στην Αθήνα ο Χάντερ (pics+video)

Ο 28χρονος Αμερικανός σέντερ του Ολυμπιακού, Οθέλο Χάντερ, έφτασε στην Αθήνα, ώστε να γνωρίσει τους ιθύνοντες των ερυθρολεύκων, αλλά και για να περάσει από ιατρικές εξετάσεις. "Ήρθα σε μία πολύ σπουδαία ομάδα", δήλωσε ο παίκτης.
Στο "Ελευθέριος Βενιζέλος" έφτασε το πρωί της Πέμπτης (24/7) ο νέος σέντερ του Ολυμπιακού, Οθέλο Χάντερ, ο οποίος θα αποτελέσει το "δεύτερο" βασικό "5άρι" των ερυθρολεύκων ενόψει της νέας σεζόν, πίσω από τον "βασικό" Μπράιαντ Ντάνστον. Ο 28χρονος Αμερικανός, ο οποίος την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε στη Σιένα, θα γνωρίσει τους ανθρώπους των Πειραιωτών και στη συνέχεια θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις. Δείτε φωτογραφίες από την άφιξη του στο "Ελευθέριος Βενιζέλος":





Μεταξύ άλλων, στις δηλώσεις του είπε: "Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ.

Ήρθα σε μία πολύ σπουδαία ομάδα και ανυπομονώ να μπούμε στο παρκέ και να ξεκινήσουμε δουλειά.

Η περασμένη χρονιά με τη Σιένα ήταν μακριά και δύσκολη, αλλά είμαι έτοιμος για το νέο μου ξεκίνημα. Οι στόχοι δεν διαφέρουν από αυτούς της Σιένα αλλά ο Ολυμπιακός ως μέγεθος είναι τεράστιο.

Θα κάνω όσα έκανα και στην Ιταλία. Θα δίνω τα πάντα, κάθε μέρα. Όποτε βρίσκομαι στο παρκέ θα προσφέρω το 100% των δυνάμεών μου.

Θυμάμαι όταν παίξαμε με τον Ηλυσιακό αντίπαλοι με τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό πως σκεφτόμουν πως κι εγώ θα μπορούσα κάποια στιγμή να αγωνιστώ σε αυτό το επίπεδο. Η ευκαιρία έφτασε και είμαι πλέον παίκτης του Ολυμπιακού".

Το βίντεο με την άφιξη του Χάντερ:



 







ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου