ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

«Φεύγω εξαιτίας των λαθών μου»!

«Φεύγω εξαιτίας των λαθών μου»!

10/5/2012
«Φεύγω εξαιτίας των λαθών μου»!
Παρελθόν από τον πάγκο της Ρόμα θα είναι μετά το τέλος αυτής της περιόδου, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο ίδιος στους ποδοσφαιριστές του, ο Λουίς Ενρίκε. Κάτι τα ανεπιτυχή αποτελέσματα των τελευταίων εβδομάδων, κάτι οι σκληρές αποδοκιμασίες των «τιφόζι» των «τζιαλορόσι», ανάγκασαν τον Ισπανό τεχνικό να πάρει αυτή την απόφαση.

«Φεύγω. Είναι μία μεγάλη ήττα για εμένα που δεν κατάφερα να εφαρμόσω τις ιδέες μου στον σύλλογο. Δεν κατάφερα να δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου. Έκανα μερικές λάθος επιλογές, οι οποίες δεν βοήθησαν την ομάδα, ζητώ συγγνώμη», τόνισε ο Ενρίκε, ο o ποίος τις τελευταίες ώρες έχει μπει στο «στόχαστρο» των ανθρώπων του Ολυμπιακού για τον πάγκο της ομάδας.
www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου