ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Αποχωρεί από τη Μίλαν ο Νέστα

Αποχωρεί από τη Μίλαν ο Νέστα

10/5/2012
Αποχωρεί από τη Μίλαν ο Νέστα

Την απόφαση του να αποχωρήσει από τη Μίλαν, ύστερα από εννιά χρόνια ανακοίνωσε ο Αλεσάντρο Νέστα.

Ο Ιταλός αμυντικός τόνισε πως προτιμά να αποχωρήσει από μία ομάδα, στην οποία νιώθει ότι πλέον δεν μπορεί να προσφέρει. Ο 36χρονος ποδοσφαιριστής ξεκαθάρισε ότι ακόμη δεν ξέρει πού θα συνεχίσει την καριέρα του, ωστόσο επισήμανε πως δεν μπορεί να ακολουθήσει τους γρήγορους ρυθμούς του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.

«Το ιταλικό και το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο είναι πολύ γρήγορα για μένα. Αν δεν μπορώ να νιώθω σημαντικός, καλύτερα να μείνω στο σπίτι μου. Έχω κερδίσει τόσους πολλούς τίτλους, αλλά από σεβασμό στους συμπαίκτες μου και στην ομάδα, αποφάσισα να δοκιμάσω μία διαφορετική εμπειρία, σε μία ομάδα που θα μπορώ να προσφέρω κάτι.

Το πρώτο μου Champions League το πανηγύρισα με την Μίλαν, από την οποία έχω τις καλύτερες αναμνήσεις. Φεύγω απογοητευμένος, επειδή ελπίζαμε πως θα πανηγυρίζαμε το πρωτάθλημα, κάτι που ήταν μέσα στους στόχους μας
», ήταν τα λόγια του 36χρονου αμυντικού, για να συμπληρώσει στη συνέχεια, πως δεν έχει αποφασίσει που θα συνεχίσει την καριέρα του.

«Δεν ξέρω που θα πάω, ακόμη δεν έχω υπογράψει με κάποια ομάδα. Δεν θα ήθελα να παίξω στην Αμερική, αλλά προς το παρόν δεν έχω άλλες προτάσεις», πρόσθεσε.

Ο Νέστα έπαιξε με τη φανέλα της Μίλαν από το 2002, συνολικά έχει συμμετάσχει 309 φορές και έχει σκοράρει οχτώ τέρματα.

www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου