ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Πάντελιτς: "Δύο κορυφαίοι σύλλογοι"

Πάντελιτς: "Δύο κορυφαίοι σύλλογοι"

Ο Μάρκο Πάντελιτς μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερυθρού Αστέρα για το φιλικό ανάμεσα στις δύο ομάδες στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης", τους αδελφικούς δεσμούς που συνδέουν τους δύο συλλόγους αλλά και τις εμφανίσεις που πραγματοποίησε με τα ερυθρόλευκα πριν τον τραυματισμό του.
Παίκτης του Ολυμπιακού αλλά και "γέννημα θρέμμα" του Ερυθρού Αστέρα είναι ο Μάρκο Πάντελιτς, ο οποίος μίλησε στην ιστοσελίδα της σερβικής ομάδας για τους δεσμούς φιλίας των δύο συλλόγων, το φιλικό στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης" αλλά και τη φετινή του παρουσία στους ερυθρόλευκους μέχρι τον τραυματισμό του.

"Τη μεγαλύτερη εντύπωση μου την άφησαν οι οπαδοί. Πιστεύω πως χάρηκαν την εξαιρετική απόδοση των δύο ομάδων, φώναξαν μαζί και έδειξαν την αγάπη που τρέφουν μεταξύ τους, αλλά και στις ομάδες τους. Οι παίκτες του Ερυθρού Αστέρα είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν το προπονητικό κέντρο του Ολυμπιακού και είμαι χαρούμενος γιατί οι εντυπώσεις κατά την επιστροφή ήταν όμορφες. Η αγάπη μεταξύ εμού και της ομάδας υπάρχει από τη γέννησή μου και θα κρατήσει για πάντα", τόνισε αρχικά ο Μάρκο και συνέχισε αναφερόμενος στη φιλική συνάντηση των δύο ομάδων στο Φάληρο:

"Συναντήθηκαν δύο κορυφαίοι σύλλογοι. Το παιχνίδι ήταν φιλικό και ο Ερυθρός Αστέρας έδειξε πως διαθέτει ομάδα με ποιότητα και ικανότητες. Θεωρώ πως σύντομα θα κυριαρχήσει στη Σερβία".

Ο Σέρβος στράικερ αναφέρθηκε και στον τελικό Κυπέλλου ανάμεσα σε Αστέρα και Μπόρατς, δηλώνοντας πως δεν θα μπορέσει να το δει ζωντανά:

"Πιθανότατα δεν θα είμαι στο Βελιγράδι την ημέρα του τελικού διότι έχω μια ανειλημμένη υποχρέωση. Αν είμαι στη Σερβία, πάντως, θα έρθω. Όποια και να είναι τα πλάνα μου, όπου και να είμαι θα υποστηρίξω την ομάδα με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου".

Όσον αφορά τις φετινές εμφανίσεις πριν τον τραυματισμό του, υποστήριξε τα εξής:

"Φέτος έπαιξα 18 φορές με τη φανέλα του Ολυμπιακού. Σε μερικά παιχνίδια, σε πέντε, έπαιξα για 20 λεπτά και σε μερικά ξεκίνησα βασικός. Σε αυτές τις 18 αναμετρήσεις σκόραρα 16 γκολ, κάτι το εκπληκτικό. Σε ένα σημείο, μάλιστα, ήμουν ο κορυφαίος στράικερ της Ευρώπης σε αναλογία με τα λεπτά που είχα αγωνιστεί και τα γκολ που είχα σημειώσει. Πιστεύω πως αυτό μου κόστισε, αλλά κόστισε και στους φιλάθλους, που σημαίνει πολλά για αυτούς όταν σκοράρεις".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου