ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Αναστόπουλος: "Εγώ δεν υπολόγισα τον Κόκκαλη"


Αναστόπουλος: "Εγώ δεν υπολόγισα τον Κόκκαλη"

Ο Νίκος Αναστόπουλος υπεραμύνθηκε της απόφασής του να παραμείνει στον ΟΦΗ, αν και είχε πρόταση από τους Άρη, Βέροια και Κέρκυρα. Η ατάκα του "μουστάκια" για τον Ολυμπιακό.
Λίγο πριν από το φινάλε της σεζόν 2003/04, ο Νίκος Αναστόπουλος είχε πει "όχι" στη μεγαλύτερη πρόκληση της προπονητικής του καριέρας, αρνούμενος να αναλάβει την τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού επί εποχής Σωκράτη Κόκκαλη.

Ο Έλληνας τεχνικός του ΟΦΗ θυμήθηκε την άρνηση αυτή, σε δηλώσεις του σε ραδιόφωνο της Κρήτης.

"Από την στιγμή που είχα δώσει τον λόγο μου στον ΟΦΗ και πολλοί μπορούν να με κατηγορήσουν ότι δεν είμαι καλός προπονητής, αλλά κανένας για την εντιμότητά μου και τον λόγο μου.

Εγώ θα επιλέξω σε ποια ομάδα θα δουλέψω. Εγώ δεν υπολόγισα τον Κόκκαλη όταν ήμουν στην Κέρκυρα και είπα "όχι" στον Ολυμπιακό. Πήγα στη Θεσσαλονίκη, είπα ότι θα απαντήσω όταν θα επιστρέψω στο Ηράκλειο.

Από όταν τελείωσε το πρωτάθλημα δεν έφυγα ούτε λεπτό από το Ηράκλειο. Είχα δώσει το λόγο μου και δεν πούλησα τους ανθρώπους που με έφεραν στο Ηράκλειο. Είχα προτάσεις από τη Βέροια και την Κέρκυρα και απάντησα αρνητικά. Πάντα κρατάω τον λόγο μου και ποτέ δεν τους "πουλάω" εκείνους που σέβομαι", είπε ο Νίκος Αναστόπουλος στον ραδιοφωνικό σταθμό της Κρήτης, "Athletic Radio 104,2".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου