ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Ντιελνά: "Προτιμώ να παίζω σέντερ μπακ"

Ντιελνά: "Προτιμώ να παίζω σέντερ μπακ"

Ο Κλοντ Ντιελνά προτιμάει να παίζει ως κεντρικός αμυντικός, ανυπομονεί να παίξει στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης" και μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τον προπονητή του στον Ολυμπιακό.
Ο Γάλλος αμυντικός, ο οποίος αγωνίστηκε για ένα ημίχρονο στη φιλική αναμέτρηση με τη Νιούκαστλ, υπογράμμισε πως ο Ολυμπιακός καλύπτει απόλυτα τις φιλοδοξίες του.
"Ήταν ένα πολύ καλό ματς για την ομάδα μας. Είμαι ευχαριστημένος, έπαιξα αριστερό μπακ και πιστεύω να ανταποκρίθηκα", είπε αρχικά ο Κλοντ Ντιελνά στο "novasports.gr".

Για τις πρώτες εντυπώσεις του από τον Ολυμπιακό, ο Γάλλος αμυντικός είπε: "Ο Ολυμπιακός είναι μία μεγάλη ευρωπαϊκή ομάδα. Καλύπτει απόλυτα τις φιλοδοξίες μου. Είναι μία ομάδα που θέλει πάντα να κερδίζει το πρωτάθλημα. Κι ελπίζω να πάμε καλά και στο Τσάμπιονς Λιγκ".

Όσο για τη θέση που προτιμάει να παίζει, ανέφερε: "Προτιμώ να παίζω σέντερ μπακ. Αλλά ο κόουτς μου είπε να παίξω αριστερά και δεν έχω πρόβλημα. Ούτως ή άλλως όπου κι αν παίζω, θα πρέπει να είμαι 100% προσεκτικός και να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό".

Για το αν ονειρεύεται την παρουσία του στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης", υπογράμμισε: "Ναι, ανυπομονώ να παίξω".

Τέλος, για τον προπονητή του Ολυμπιακού, Λεονάρντο Ζαρντίμ, υποστήριξε: "Έχω μιλήσει πολλές φορές με τον Ζαρντίμ. Με έχει διδάξει κάποια πράγματα όσον αφορά στην τεχνική και την τακτική. Και πιστεύω ότι θα βελτιωθώ στον Ολυμπιακό σε πολλά σημεία".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου