ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Ζαρντίμ: «Κάνω την ανοικοδόμηση»

Ζαρντίμ: «Κάνω την ανοικοδόμηση» 

18/10/2012

Ζαρντίμ: «Κάνω την ανοικοδόμηση»
Η ανοικοδόμηση του Ολυμπιακού μετά την… έξοδο πολλών ποιοτικών ποδοσφαιριστών το περασμένο καλοκαίρι, είναι ο στόχος του Λεονάρντο Ζαρντίμ.

Σε συνέντευξη του στην «O’ Jogo) (την οποία αναδημοσιεύει η «SportDay») ο Πορτογάλος μίλησε ακόμη και τον κόσμο της ομάδας και την πρόσληψη του Αντώνη Νικοπολίδη.

Αναλυτικά:

• Μόνο νίκες στο πρωτάθλημα μόνο ήττες στο Τσάμπιονς Λιγκ. Μήπως η παραχώρηση των πιο πολύτιμων παικτών αναγκάζουν τον Ολυμπιακό ν' ασχοληθεί μόνο με τους στόχους στην Ελλάδα;

«Είναι αλήθεια ότι χάσαμε τους πιο ποιοτικούς μας παίκτες. Όπως και στην Μπράγκα πέρσι. Ξεκινήσαμε την σεζόν χωρίς τους Μέλμπεργκ, Ορμπάιθ, Μαρκάνο, Μιραλάς και τον Αβραάμ ο οποίος τραυματίστηκε. Ήταν οι παίκτες που ο προηγούμενος προπονητής χρησιμοποιούσε πιο συχνά. Κάνω την ανοικοδόμηση. Αλλά νομίζω το έχει η μοίρα μου. Στην Μπράγκα έφυγαν εφτά παίκτες. Όλη η αμυντική γραμμή, ο τερματοφύλακας και αρχηγός μας... Τώρα πρέπει να ξαναφτιάξω την ομάδα. Είναι μια δουλειά που χρειάζεται χρόνο. Είναι δύσκολη η ανοικοδόμηση. Νομίζω ότι ο Ολυμπιακός θα είναι καλύτερος και πιο δυνατός».

• Σε λίγο θα είσαι σε θέση να μιλάς Ελληνικά. Τι θα εξηγούσες στους φιλάθλους που αποδοκιμάζουν;


«Τους φιλάθλους δεν τους νοιάζει εάν η ομάδα φτιάχνεται από την αρχή. Αλλά έτσι είναι στην Ελλάδα και στην Πορτογαλία. Παντού... Θυμάμαι πως και στην Μπράγκα είχα δύσκολη αρχή όταν έπρεπε να ξαναφτιάξω την ομάδα. Το σημαντικό είναι το σύνολο να καταλαβαίνει τι συμβαίνει και ποιος είναι ο ρόλος του προπονητή. Αυτό είναι σημαντικό για μένα. Φυσικά οι φίλαθλοι θέλουν να νικάνε και η ομάδα να παίζει καλό ποδόσφαιρο».

• Και είναι οι εκρηκτικοί οι φίλαθλοι ε;

«Ναι, αλλά αυτός είναι θετικός παράγοντας. Ειδικά όταν παίζουμε μακριά από το γήπεδό μας. Δίνει κίνητρο σε αρκετούς παίκτες. Στην έδρα μας αυξάνεται η πίεση και ταυτόχρονα υπάρχει η αγωνία για να "λύσουμε" όσο το δυνατόν πιο γρήγορα το ματς. Πρέπει να μάθουμε πως να το διαχειριζόμαστε. Το σημαντικό είναι να ξέρεις πως και προς τα που πρέπει να πας»

«ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ»

Ο Λεονάρντο Ζαρντίμ μίλησε και στην τηλεόραση της Nova και ρωτήθηκε για την παρουσία του Αντώνη Νικοπολίδη στο πλευρό του. Και είχε ενδιαφέρον η τοποθέτησή του μια και θα ήταν η πρώτη μετά την πρόσληψη του 41χρονου τεχνικού στο τιμ του Ολυμπιακού. «Ναι, είναι ένα στοιχείο πολύ σημαντικό, η παρουσία του Νικοπολίδη. Γιατί είναι ένας άνθρωπος, ο οποίος μπορεί να μυήσει τους καινούργιους ποδοσφαιριστές στη φιλοσοφία του Ολυμπιακού. Και επίσης είναι ένας άνθρωπος ο οποίος μπορεί να προσφέρει με τις γνώσεις του γενικά στην ομάδα», είπε ο Πορτογάλος τεχνικός για το νέο του βοηθό.

Το εντυπωσιακό είναι ότι ο Λεονάρντο Ζαρντίμ ήρθε σε ρήξη με τον Αντόνιο Σαλβαδόρ (πρόεδρος της Μπράγκα) μετά από συνέντευξή του στην O' Jogo. Και η πρώτη ερώτηση που δέχτηκε ήταν η εξής:

• Την τελευταία φορά που έδωσες συνέντευξη στην O' Jogo απολύθηκες. Μήπως θες να το ξανασκεφτείς;

Όχι. Δεν έχω πρόβλημα να μιλάω στα μίντια. Θέλω να αποδοθεί η συνέντευξή μου ακριβώς όμως ότι έχω πει. Σε αυτήν την συνέντευξη (την προηγούμενη που είχε δώσει) ο τίτλος πήρε διαφορετική έννοια από αυτό που εγώ εννοούσα και δημιουργήθηκε μπάχαλο. Αλλά εγώ έχω ήσυχη την συνείδησή μου. Δεν είπα τίποτα για τον πρόεδρο, Αντόνιο Σαλβαδόρ. Δεν το συνηθίζω να μιλάω για άλλους στα μίντια».

Όταν ρωτήθηκε και για το γεγονός ότι είναι στις σκέψεις του Πίντο ντα Κόστα (πρόεδρος της Πόρτο) για το μέλλον ο Ζαρντίμ απάντησε λέγοντας ότι «το μέλλον μου κρίνεται από τα αποτελέσματα. Ευτυχώς είμαι στον μεγαλύτερο σύλλογο της Ελλάδας. Είμαι εκεί χάρη σε αυτούς που δούλεψαν μαζί μου τα πρόσφατα χρόνια σε διάφορους τομείς, αλλά και στους παίκτες που είχα. Αλλά κυρίως ανεβαίνω χάρη στην δουλειά μου και το τεχνικό τιμ. Σκαρφαλώνω βήμα βήμα. Θέλω το μέλλον μου να είναι το ίδιο. Πολλοί με έχουν βοηθήσει στο ποδόσφαιρο, αλλά είμαι σε αυτήν την θέση χάρη στην δουλειά που έχω κάνει εγώ σε αυτά τα 10 χρόνια».

ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΣΠΟΡΤΙΝΓΚ

Προ ημερών είχατε διαβάσει για το ενδιαφέρον της Σπόρτινγκ προς τον Λεονάρντο Ζαρντίμ. Ο ίδιος ρωτήθηκε στην μεγάλη συνέντευξη που έδωσε και είπε αινιγματικά ότι «τώρα δεν έχει προπονητή και εγώ έχω σύλλογο. Είναι δύο πράγματα που δεν συμβαδίζουν» και πρόσθεσε λέγοντας πως «ακόμα και αν μου είχαν μιλήσει δεν πρόκειται να σας το έλεγα». Είχαμε γράψει άλλωστε ότι οι άνθρωποι ρώτησαν τον Ζαρντίμ για να διερευνήσουν τις προθέσεις του και διαπίστωσαν ότι ο Πορτογάλος θέλει να μείνει στον Ολυμπιακό. Ο Πορτογάλος κατέληξε λέγοντας πως «είμαι σίγουρος ότι η Σπόρτινγκ θα βρει έναν καλό προπονητή που θα την βάλει μέσα στις πρώτες θέσεις γιατί πρέπει στην Πορτογαλία να υπάρχουν τέσσερις ισχυρές ομάδες.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ

«Αλλιώς οι Έλληνες»

Δεν γινόταν να μην ρωτηθεί για την κρίση ο Λεονάρντο Ζαρντίμ. Αλλωστε και στην Πορτογαλία η κατάσταση είναι παρόμοια. Η γνώμη του; «Τα όσα συμβαίνουν γίνονται επειδή οι εργάτες χάνουν τα δικαιώματά τους. Σε Ελλάδα και Πορτογαλία. Σε κανέναν δεν αρέσει να χάνει τα δικαιώματά του», για να προσθέσει λέγοντας ότι «αν και η "αρρώστια" είναι η ίδια εμείς (σ.σ. Πορτογάλοι) είμαστε πιο προσεκτικοί. Παίρνουμε το "φάρμακο" σωστά, προσπαθούμε να δουλέψουμε και πιστεύω ότι αυτός θα μας βγάλει πιο γρήγορα από το πρόβλημα. Στην Ελλάδα δεν είναι έτσι. Οι άνθρωποι είναι πιο συναισθηματικοί και μερικές φορές δεν παίρνουν στα σοβαρά τις λύσεις. Και αυτό δημιουργεί σημαντικά προβλήματα για να βγουν από το πρόβλημα».

Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ

«Όαση ο Ολυμπιακός»

Στην συνέντευξη ο Ζαρντίμ μιλάει και για την επιλογή του να διαλέξει την προπονητική αντί του να παραμείνει δάσκαλος. Μάλιστα η δημοσιογράφος που πήρε την συνέντευξη έγραψε ότι «στο σκοτεινό 2012 όταν χιλιάδες δάσκαλοι είναι στους δρόμους και ψάχνουν για δουλειά, ο Λεονάρντο Ζαρντίμ προπονεί έναν σύλλογο ο οποίος είναι όαση στην χαοτική ελληνική οικονομία», ενώ ερωτηθείς ο ίδιος για το μέλλον του είπε πως «δεν μπορείς να ξέρεις τι θα γίνει στο μέλλον. Μπορεί να βρεθώ σε μία ομάδα με μεγάλες φιλοδοξίες ή να πάω σε άλλες χώρες να γνωρίσω νέες κουλτούρες».

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου