ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Γιαννακη καρπαζο-εισπρακτορα....βγες στον ΑΝΤ1 για δηλωσεις

Γιαννακη καρπαζο-εισπρακτορα....βγες στον ΑΝΤ1 για δηλωσεις
9/11/2012

Τι εγινε ρε Γιαννακη ? που χαθηκες αγορινα μου? και γω περιμενα πως και πως να βγεις να κανεις καμμια δηλωση ...σε συνηθισα βρε Γιαννουκο λεβεντη μου...γιατι δεν βγηκες να πεις οτι φταιει η διαιτησια, ο κακος αγωνιστικος χωρος, ο κακος σου ο καιρος,η ατυχια...κατι βρε παιδι μου...οχι ξεραιλα....αμα δεν βγαινεις Γιαννακη μου μας λειπεις σε ολους...εισαι μια κακια συνηθεια Γιαννακη μου...και οι κακες συνηθειες δεν κοβονται.
Τωρα τι γινεται βρε Γινκουκο μου? τι θα κανει η Μπαναθα? ο ...Πουρειρα? δεν πιστευω να το διωξετε το παληκαρι ? γιατι τον συνηθισαμε και αυτον...αστους να λενε εκει στο συμβουλιο εσυ εισαι ο αρχηγος...μην ακους κανενα...
Εδω που τα λεμε, θα σου πω κατι μυστικα...μεταξυ μας....αυτος ο παλιο-Μαρινακης φταιει για ολα...σε εχει ματιασει εσενα και την ομαδαρα σου και ολα σας πανε στραβα...και εχω να σου δωσω μια συμβουλη...παρε διπλα σου τον Κουγια που ειναι γαλανοματης να μην σας πιανει το ματι....

Αντε γεια Γιαννακη μου και μην στεναχωριεσαι...οι πρωτες 100 φαπες πονανε...μετα συνηθιζεις βρε...


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου