ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Συγγενικές κόντρες

Συγγενικές κόντρες

Την Κυριακή (11/11) ο Ολυμπιακός αγωνίζεται εκτός έδρας με το Περιστέρι σε μια αναμέτρηση που παρουσιάζει μια απίστευτη ιδιομορφία καθώς 6 συνολικά παίκτες, τρεις σε κάθε ομάδα, είναι συγγενείς! Βαγγέλης και Αντώνης Μάντζαρης, Τάιλερ και Κάιλ Χάινς είναι αδέρφια, ενώ Ντουάιτ Θορν και Έισι Λο, ξαδέρφια! Διαβάστε τι δήλωσαν όλοι για το ματς και τα εκατέρωθεν πειράγματα!
Στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ μίλησαν οι Βαγγέλης Μάντζαρης, Κάιλ Χάινς και Έισι Λο από τον Ολυμπιακό αλλά και οι Αντώνης Μάντζαρης, Τάιλερ Χάινς και Ντουάιτ Θορν από το Περιστέρι. Οι δύο ομάδες συγκρούονται την Κυριακή (11/11) για το πρωτάθλημα της Basket League ΟΠΑΠ και οι έξι προαναφερθέντες παίκτες συνδέονται με συγγένεια. Οι αφοί Μάντζαρη, οι αφοί Χάινς και τα ξαδέρφια Θορν και Λο! Διαβάστε τι δήλωσαν όλοι για το ματς και τα εκατέρωθεν πειράγματα!
Κάιλ Χάινς: "Η μόνη φορά που έχουμε παίξει αντίπαλοι με τον αδερφό μου ήταν όταν ήμασταν μικροί, στην αυλή του σπιτιού μας. Έχουμε τέσσερα χρόνια διαφορά και δεν έτυχε να αντιμετωπίσει ο ένας τον άλλον στο λύκειο ή στο πανεπιστήμιο. Θα ήταν υπέροχο αν μπορούσαν να βρίσκονται την Κυριακή στο γήπεδο και οι γονείς μας για να νιώσουν υπερήφανοι, αλλά τους υποσχεθήκαμε ότι τη Δευτέρα το πρωί κιόλας θα τους στείλουμε το dvd του αγώνα. Θα έχει πλάκα αυτό είναι το μόνο σίγουρο, το νιώθουμε και μάλιστα επειδή με τον Τάιλερ μένουμε στο ίδιο σπίτι, βάλαμε κι ένα στοίχημα: όποιος χάσει την Κυριακή το βράδυ αντί για το κρεβάτι του θα κοιμηθεί στον καναπέ για τιμωρία".

Τάιλερ Χάινς: "Η Κυριακή θα είναι μια πολύ ωραία ημέρα. Νιώθω καλά και το ίδιο συμβαίνει και με τον αδελφό μου. Βρισκόμαστε πολύ κοντά, πολύ περισσότερο απ' όσο γνωρίζουν όλοι. Ωστόσο, είμαστε και οι δύο ανταγωνιστικοί τύποι και αγαπάμε τη νίκη. Σκοπεύω να το αντιμετωπίσω ως ένα ματς όπως όλα τα άλλα, να κάνω δηλαδή τη δουλειά μου και ό,τι μου έχουν διδάξει ώστε να νικήσουμε. Είναι η πρώτη φορά που παίζουμε μαζί σε επίσημο ματς αγωνιζόμενοι σε διαφορετικές ομάδες. Είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να αρχίσει το ματς!".

Βαγγέλης Μάντζαρης: "Νιώθω παράξενα διότι με τον αδερφό μου δεν έχουμε ξαναβρεθεί ποτέ μέχρι τώρα αντίπαλοι και η πρώτη φορά μας φαίνεται πολύ παράξενη. Ήδη στο σπίτι μας έχει αρχίσει ο... ψυχρός πόλεμος και ο Αντώνης με απειλεί ότι μας έχουν μελετήσει πολύ καλά και θα μας νικήσουν. Είμαι σίγουρος ότι θα γίνει ένα ωραίο και πολύ... ιδιαίτερο ματς".

Αντώνης Μάντζαρης: "Αυτό θα είναι ο πρώτος επίσημος αγώνας στον οποίο θα παίξω αντίπαλος με τον Βαγγέλη. Με εξαίρεση την περσινή σεζόν ήμασταν συνεχώς συμπαίκτες. Θα είναι σίγουρα περίεργο το συναίσθημα να τον αντιμετωπίσω. Δεν ξέρω αν ο κόουτς θα μου ζητήσει να τον μαρκάρω, το βέβαιο είναι ότι μέσα στο γήπεδο δεν θα τον βλέπω ως αδελφό μου, αλλά ως έναν αντίπαλο. Νομίζω ότι είναι πολύ δύσκολο να νικήσουμε τον Ολυμπιακό, αλλά εάν συμβεί κάτι τέτοιο, θα πέσει πολλή καζούρα στο σπίτι από την πλευρά μου. Αυτό που δεν ξέρω είναι ποια ομάδα θα υποστηρίζουν οι γονείς μας. Λογικά το Περιστέρι γιατί εμείς είμαστε οι αδύναμοι. Θα δούμε... Πιστεύω ότι θα γίνει ένα πολύ ενδιαφέρον ματς και εύχομαι ο κόσμος να γεμίσει το γήπεδο και να το απολαύσει".

Έισι Λο: "Με τον Ντουάιτ είχαμε βρεθεί αντίπαλοι για πρώτη φορά σε έναν αγώνα του ΝCAA, όταν παίζαμε και οι δύο στο κολέγιο. Τον είχα νικήσει τότε κι ελπίζω να συμβεί το ίδιο και τώρα. Νιώθουμε και οι δύο ευλογημένοι, επειδή είμαστε επαγγελματίες, παίζουμε μπάσκετ μακριά από τα σπίτια μας και το απολαμβάνουμε. Αυτό είναι ένα πολύ ωραίο συναίσθημα που θα το απολαύσουμε και την Κυριακή, ο ένας εναντίον του άλλου".

Ντουάιτ Θορν: "Είμαι έτοιμος για την πρόκληση που έχω μπροστά μου, να αντιμετωπίσω δηλαδή τον ξάδερφό μου. Ξέρω ότι θα είναι ένα δύσκολο ματς, αλλά πρέπει να καταφέρουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί κόντρα στους πρωταθλητές, στο υψηλότερο επίπεδο. Θα είναι σίγουρα ένα ενδιαφέρον ματς. Με τον Έισι έχουμε παίξει αντίπαλοι άλλη μια φορά, το 2007 στο κολέγιο. Τότε η ομάδα του είχε νικήσει τη δική μου, οπότε θέλω να πάρω τη ρεβάνς. Είμαι έτοιμος να παίξω όσο καλύτερα μπορώ και να αρπάξω την ευκαιρία για μια νίκη απέναντι σε μια μεγάλη ομάδα, όπως ο Ολυμπιακός".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου