ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Μασάντο: "Δένομαι όλο και περισσότερο με τον κόσμο"

Μασάντο: "Δένομαι όλο και περισσότερο με τον κόσμο"

Ο Πάουλο Μασάντο δεν έκρυψε τη χαρά για το δεύτερο συνεχόμενο γκολ του με τη φανέλα του Ολυμπιακού, ενώ τόνισε πως δένεται όλο και περισσότερο με τους φιλάθλους της ομάδας!
Ο Πορτογάλος μέσος του Ολυμπιακού, ο οποίος πέτυχε το πρώτο γκολ του Θρύλου στην εντός έδρας νίκη επί της Μονπελιέ με σκορ 3-1, υπογράμμισε πως αγωνίζεται πλέον με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στο παιχνίδι του, ενώ "έσταξε μέλι" για τον κόσμο της πειραϊκής ομάδας.

"Κάναμε ένα καλό, ένα σωστό ματς. Με βάση την εικόνα των δύο ομάδων το αποτέλεσμα είναι δίκαιο, εμείς έπρεπε να είμαστε οι νικητές.

Το είχα πει ότι θέλω ένα γκολ για να λυθώ και με το δεύτερο συνεχόμενό μου γκολ στο… σπίτι μας νιώθω πια απελευθερωμένος. Παίζω με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, φαίνεται στις κινήσεις μου. Έχω πια μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα πόδια μου", δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πάουλο Μασάντο.

Όσο για το ευρωπαϊκό ματς με τη Σάλκε που ακολουθεί, τόνισε: "Μετά από αυτήν τη νίκη όλα είναι πιθανά στον όμιλο. Εμείς θα πάμε στη Γερμανία για να κερδίσουμε και μετά θα δούμε τι θα γυρεύουμε στην τελευταία αγωνιστική".

Τέλος, για τη σχέση του με τον κόσμο του Ολυμπιακού, δήλωσε: "Δένομαι όλο και περισσότερο με τον κόσμο. Το πάθος που βγάζει στην κερκίδα μεταβιβάζεται και στις δικές μου κινήσεις, το είδατε και στον τρόπο που πανηγυρίσαμε τα γκολ".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου