ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

«Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό»

«Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό»

07/01/2014
 Αποφασισμένος να τιμήσει το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό παρουσιάστηκε ο Τσόρι Ντομίνγκες, σχολιάζοντας την επιστροφή του Φερνάντο Καβενάγκι στη Ρίβερ (όπου έχει παίξει μαζί με τον Σαβιόλα).

«Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό»

Τη φανέλα της Ρίβερ Πλέιτ θα φορέσει για τρίτη φορά στην καριέρα του ο Φερνάντο Καβενάγκι, ο οποίος επέστρεψε στον σύλλογο του Μπουένος Άιρες.

Με αφορμή τη συγκεκριμένη μεταγραφή ο Τσόρι Ντομίνγκες, ο οποίος έχει αγωνιστεί και εκείνος στους «εκατομμυριούχους», απάντησε στο ενδεχόμενο αν σκέφτεται να επαναπατριστεί για λογαριασμό της Ρίβερ, στην οποία είχε παίξει μαζί με τον Χαβιέρ Σαβιόλα.

«Δεν είναι κάτι τέτοιο εύκολο αυτή τη στιγμή, αφού έχω συμβόλαιο και λήγει το 2015», τόνισε ο 32χρονος μεσοεπιθετικός, αποκλείοντας προσωρινά το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην πατρίδα του.

Όσον αφορά τον Καβενάγκι, τόνισε: «Είμαι χαρούμενος για την επιστροφή του Φερνάντο στην ομάδα μας, αφού πρόκειται από τα είδωλα του συλλόγου».


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου