ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Μοντέστο: «Είναι το ματς της χρονιάς…»

Μοντέστο: «Είναι το ματς της χρονιάς…»

11/11/2011 
Συνέντευξη στη Γαλλική ιστοσελίδα «corsematin.com» παραχώρησε ο Φρανσουά Μοντέστο και αναφέρθηκε και στο επερχόμενο ντέρμπι.
ΜΟΔΕΣΤΟΑΝΑΛΥΤΙΚΑ :

Για την διαμονή του στην Ελλάδα:

«Είμαι δύο χρόνια στην Ελλάδα, στη μεγαλύτερη ομάδα της χώρας που συνηθίζει να αγωνίζεται για τίτλους κάθε χρόνο. Παίζει καλό ποδόσφαιρο και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Η πρώτη μου χρονιά ήταν θεαματική και κερδίσαμε το πρωτάθλημα».

Για την μετακίνησή του στα χαφ:

«Στη Γαλλία συνήθως έπαιζα στην άμυνα. Ο Ερνέστο Βαλβέρδε με εμπιστεύτηκε δίνοντάς μου έναν νέο ρόλο. Βοήθησα πολύ τους συμπαίκτες μου και μπορώ να πω πως μου ταιριάζει πολύ η θέση».

Για το ντέρμπι των «αιωνίων»:

«Το παιχνίδι της χρονιάς! Υπάρχει μεγάλη πίεση και τρελή ατμόσφαιρα. Πρέπει να το ζήσει κανείς. Είναι απερίγραπτο. Είναι μεγάλη ευκαιρία να παίζει παιχνίδια σαν αυτό. Αν κερδίσουμε το Σάββατο προχωράμε. Οι οπαδοί είναι πάντα μαζί μας».

Για την οικονομική κρίση και τους οπαδούς:

«Βρισκόμαστε στον δικό μας κόσμο και δεν επηρεαζόμαστε. Αλλά έχουμε μάτια και βλέπουμε γύρω μας. Πάντως, οι άνθρωποι συνεχίζουν να έρχονται στο γήπεδο. Εδώ το ποδόσφαιρο είναι θρησκεία. Παίζουμε για αυτούς και είμαστε εδώ για να νικάμε και να τους κάνουμε να ξεχνούν την κρίση».

Για το Τσάμπιονς Λιγκ:

«Έχουμε ελπίδες. Νικήσαμε την Ντόρτμουντ τον Οκτώβριο και 3-1 και σκόραρα. Για μένα τώρα είναι η ώρα της αντεπίθεσης. Τώρα αντιμετωπίζουμε τη Μαρσέιγ στο Βελοντρόμ».

Για το ματς με τη Μαρσέιγ και το γεγονός ότι θα συναντήσει παλιούς γνωστούς:

«Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Θα είναι μια σημαντική συνάντηση για μένα, αφού θα βρίσκομαι στη χώρα μου εναντίον σε πρώην συμπαίκτες μου που είμαστε ακόμη σε επαφή, όπως ο Τραορέ και ο Ν’Κουλού. Ο Τζίμι είναι ποδοσφαιρόφιλος και μιλάμε συχνά, ενώ ο Νίκο, είμαι πολύ περήφανος για την εξέλιξή του. Ήμουν εκεί όταν ήρθε στη Μονακό και έπαιξα τον ρόλο του μεγάλου αδερφού για εκείνον και είμαι πολύ χαρούμενος που έχει φτάσει σε αυτό το επίπεδο. Τότε είχαμε προπονητή τον Ντιντιέ Ντεσάμ, ο οποίος με βοήθησε πολύ τότε. Του χρωστάω πολλά. Είχα ξεχάσει τι σημαίνει ποδόσφαιρο και εκείνος με έκανε να θυμηθώ. Με εκείνον ήταν που έκανα ντεμπούτο τόσο στο πρωτάθλημα, όσο και στο Τσάμπιονς Λιγκ».

Για το μέλλον του:

«Έχω ακόμη έξι μήνες συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό. Εγώ και η οικογένειά μου είμαστε πολύ χαρούμενοι εδώ. Είμαι 33 και μου αρέσει να παίζω εκεί που θα είμαι πιο σημαντικός. Θα δούμε τι θα γίνει. Τώρα σκέφτομαι 100% τον Ολυμπιακό και το μέλλον μου είναι δευτερεύον. Πραγματικά το απολαμβάνω. Δεν το περίμενα ποτέ. Το ποδόσφαιρο είναι το πάθος μου και η ζωή μου. Ελπίζω να παίζω όσο το δυνατόν περισσότερο και ίσως μερικά ακόμα χρόνια. Θα δούμε τι θα γίνει και θα εξαρτηθεί και από τις προτάσεις».

www.olympiacos24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου