ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Μιραλάς: «Η… μισή κλήση μου στην Εθνική ανήκει στον Ολυμπιακό»

Μιραλάς: «Η… μισή κλήση μου στην Εθνική ανήκει στον Ολυμπιακό»

10/11/2011 
ΜΙΡΑΛΑΣΓια μια ακόμα φορά ο Κέβιν Μιραλάς εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για την κλήση του στην Εθνική Βελγίου και για το γεγονός ότι αγωνίζεται στον Ολυμπιακό.
Ο παικταράς του Θρύλου μετά την χθεσινή προπόνηση των Βέλγων, μίλησε στους δημοσιογράφους και τόνισε πως «Νιώθω πραγματικά πολύ καλά, εδώ και 1,5 χρόνο είμαι στον Ολυμπιακό, έχω προχωρήσει στην καριέρα μου και νιώθω ότι με έχει βοηθήσει πολύ στην εξέλιξη μου, το μισό μερίδιο της επιστροφής μου στην Εθνική ανήκει στον Ολυμπιακό», είπε χαρακτηριστικά ο περσινός πρώτος σκόρερ των «ερυθρόλευκων», ο οποίος εν συνεχεία αναφέρθηκε και στη αναπόφευκτη για πολλούς σύγκριση με τον Λουκάκου.
«Δεν είμαι παίκτης του στυλ του Ρομέλου, αλλά έχω και εγώ, όπως και ο Λουκάκου τις ποιότητες μου στο παιχνίδι και θα τις διαπιστώσετε», επεσήμανε ο άλλοτε παίκτης της Λιλ.

www.olympiacos24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου