ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Γιακουμή: "Ο Ολυμπιακός ήταν η προτεραιότητα μου"

Γιακουμή: "Ο Ολυμπιακός ήταν η προτεραιότητα μου"

Η Δήμητρα Γιακουμή ανανέωσε για ακόμη μια σεζόν τη συνεργασία της με τον Ολυμπιακό και στις δηλώσεις της τόνισε πως η προτεραιότητα της ήταν να μείνει στον Πειραιά.
Μαζί θα πορευθούν και τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Ολυμπιακός και η Δήμητρα Γιακουμή, που ανανέωσαν τη συνεργασία τους για έναν ακόμη χρόνο.

Η αρχηγός της ομάδας βόλεϊ γυναικών δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού:

"Ο Ολυμπιακός ήταν η προτεραιότητά μου. Μετά τη συνάντηση που είχα με τον πρόεδρο, κ. Μιχάλη Κουντούρη και την εμπιστοσύνη που έδειξαν, η Διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο, στο πρόσωπό μου αποδέχτηκα την πρόταση να παραμείνω στην ομάδα.

Εύχομαι να έχουμε υγεία και με τη στήριξη και των φιλάθλων μας να είναι επιτυχημένη και η τρίτη χρονιά μου στον Ολυμπιακό".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου