ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Κανού: «Στοίχημα και ευκαιρία ζωής»

Κανού: «Στοίχημα και ευκαιρία ζωής»  

7/8/2012

KΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 19.30 ΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΕΛΙΔΟ SPORT TV LIVE LINKS ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ
Κανού: «Στοίχημα και ευκαιρία ζωής»
Αποφασισμένος να αρπάξει την ευκαιρία που παίρνει από τον Ολυμπιακό και ειδικότερα από τον Λεονάρντο Ζαρντίμ εμφανίστηκε ο Κανού. «Όπως μου τόνισε ο προπονητής, είναι ένα στοίχημα για όλους αυτή η ευκαιρία που μας δίνει ο Ολυμπιακός», τόνισε ο Βραζιλιάνος στόπερ. «Όλα έγιναν γρήγορα, αλλά εκείνο που έχει σημασία είναι πως αυτή η ιστορία είχε ευχάριστο φινάλε για όλες τις πλευρές», πρόσθεσε.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Κανού στην εφημερίδα «Γαύρος»

Κανού, τώρα πια είσαι παίκτης του Ολυμπιακού. Όλα πήγαν καλά τελικά.

«Όλα έγιναν γρήγορα, αλλά εκείνο που έχει σημασία είναι πως αυτή η ιστορία είχε ευχάριστο φινάλε για όλες τις πλευρές. Εγώ ήθελα να αλλάξω σελίδα στην καριέρα μου και η προοπτική του Ολυμπιακού ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να εμφανιστεί. Οι πρωταθλητές Ελλάδας και ειδικότερα ο Λεονάρντο Ζαρντίμ με ήθελε, οπότε αυτό μέτρησε πολύ, ενώ και η Σταντάρ δεν θα βγει χαμένη από αυτό το deal γιατί εγώ δεν ήθελα να μείνω άλλο στη Λιέγη. Οπότε νομίζω πως είμαστε όλοι ευχαριστημένοι».

Τώρα που τα διαδικαστικά έχουν ολοκληρωθεί, ποια είναι τα συναισθήματά του;

«Το σίγουρο είναι πως είμαι πάρα πολύ χαρούμενος, αλλά και ήρεμος πια. Ήθελα να τελειώσουν οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο ομάδες, τον Ολυμπιακό και τη Σταντάρ Λιέγης, όσο πιο γρήγορα γινόταν. Διότι όταν περνούν οι ημέρες και δεν ξεκαθαρίζει ένα θέμα, τότε έχεις άγχος. Ωστόσο, το φινάλε ήταν ευχάριστο για όλες τις πλευρές και εγώ αυτή τη στιγμή ανυπομονώ να έρθω στην Ελλάδα».

Αύριο (σήμερα) θα ταξιδέψεις για την Αθήνα;

«Αυτό ξέρω κι εγώ. Θέλω να έρθω στην Ελλάδα, να τελειώσω με τα διαδικαστικά, με τις ιατρικές εξετάσεις, να υπογράψω το συμβόλαιό μου και μετά να ξεκινήσω προπονήσεις. Εξάλλου, η δουλειά ενός ποδοσφαιριστή είναι μέσα στο γήπεδο. Εκεί είναι υποχρεωμένος να δίνει τον καλύτερό του εαυτό και να δικαιώνει όσους τον έχουν εμπιστευτεί. Στη δική μου περίπτωση ο πήχης έχει μπει ψηλά. Διότι ο Ολυμπιακός με εμπιστεύτηκε, ενώ ήθελε πολύ και ο Λεονάρντο Ζαρντίμ να συνεργαστούμε ξανά. Αυτό αυξάνει την πίεση, αλλά εμένα μου αρέσει αυτό. Γιατί εάν θέλεις να πετύχεις, πρέπει να αντιδράς καλά όταν είσαι υπό καθεστώς πίεσης».

Ο Ζαρντίμ έχει μιλήσει μαζί σου. Τι ήταν αυτό που σου είπε για τον Ολυμπιακό;

«Πως είναι ένας τεράστιος σύλλογος, μία ομάδα που ανήκει στις κορυφαίες στην Ευρώπη. Έχει τους περισσότερους οπαδούς στην Ελλάδα, ένα δικό του γήπεδο όπου η ατμόσφαιρα είναι εξαιρετική, αλλά και ιδανικές προπονητικές εγκαταστάσεις. Κι αυτό αυξάνει τις απαιτήσεις για όλους μας. Όπως μου τόνισε, είναι ένα στοίχημα για όλους αυτή η ευκαιρία που μας δίνει ο Ολυμπιακός. Είναι ευκαιρία ζωής και εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να πετύχουμε. Όταν υπάρχουν όλες αυτές οι προοπτικές και οι δυνατότητες για να κάνεις πραγματικότητα τους στόχους σου, δεν πρέπει να αφήνεις την ευκαιρία να πάει χαμένη».

Καλώς εχόντων των πραγμάτων, εάν προλάβεις, θα μπορέσεις να παρακολουθήσεις από κοντά τον φιλικό αγώνα με την Μάλαγα…

«Δεν το ήξερα ότι ο Ολυμπιακός δίνει ένα τόσο σημαντικό φιλικό. Σίγουρα θέλω όσο τίποτα άλλο να τελειώσω με τα διαδικαστικά και να μπορέσω να πάω ήρεμος και χαλαρός στο γήπεδο. Θα μπορέσω να δω από κοντά πώς είναι η έδρα της νέας μου ομάδας. Έχω ακούσει πολλά για τους οπαδούς μας, ότι είναι φανατικοί, ότι είναι στο πλευρό της ομάδας. Εξάλλου αυτό ευχαριστεί έναν ποδοσφαιριστή. Να ξέρει ότι έχει δίπλα του τον κόσμο, ο οποίος πάντα τον παροτρύνει για να φτάσει στη νίκη».

Εσύ τις τελευταίες ημέρες δεν έκανες προπονήσεις. Σε τι κατάσταση βρίσκεσαι;

«Δεν έκανα τελευταία προπονήσεις, αλλά είμαι πλέον καλά. Έχω ξεπεράσει το πρόβλημα στο γόνατο. Σε λίγες ημέρες θα είμαι έτοιμος για να αγωνιστώ, ακολουθώντας το πρόγραμμα της ομάδας. Βέβαια, αυτό θα το αποφασίσει ο προπονητής. Η δική μου προτεραιότητα είναι να είμαστε εντάξει και να μπορεί να με υπολογίζει. Ο Λεονάρντο Ζαρντίμ θα κρίνει εάν είμαι σε θέση να αγωνιστώ, οπότε σε μία τέτοια περίπτωση θα μου δώσει την ευκαιρία».

Την προσεχή Κυριακή ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει την Σπόρτινγκ στη Λισαβόνα. Πώς νιώθεις που θα επιστρέψεις, έστω, στην Πορτογαλία;

«Δεν το ήξερα, αλλά μπορώ να μπορώ ότι πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό τεστ. Η Σπόρτινγκ είναι καλή ομάδα και γνωστή στην Ευρώπη. Αλλά το ίδιο είναι και ο Ολυμπιακός που συμμετέχει πολλά χρόνια στο Champions League. Είναι μία καλή ευκαιρία και για τις δύο ομάδες, να τσεκάρουν το επίπεδο ετοιμότητάς τους. Ελπίζω να έχω την ευκαιρία και να αγωνιστώ στο παιχνίδι αυτό».


www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου