ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Γκάλης: «Μεγάλη τιμή»

Γκάλης: «Μεγάλη τιμή» 

6/9/2012ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 19.30 ΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΕΛΙΔΟ SPORT TV LIVE LINKS ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ

Γκάλης: «Μεγάλη τιμή»
Περήφανος για την πρόσκληση της UEFA να παρακολουθήσει από κοντά τον τελικό του Champions League ως βράβευση για την προσφορά του στο μπάσκετ δήλωσε ο Νίκος Γκάλης.

«Είναι μεγάλη τιμή για μένα. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο ότι αυτή η πρόσκληση έρχεται από ένα άθλημα που δεν είναι το δικό μου. Με προσκάλεσε ο κ. Θεοδωρίδης σε μία συνάντηση που είχαμε και μου είπε πως ο Μισέλ Πλατινί με θαυμάζει», δήλωσε στην κρατική τηλεόραση ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ και πρόσθεσε: «Ποδόσφαιρο δεν έχω παίξει ποτέ. Όταν ήρθα εγώ από την Αμερική ο κόσμος ασχολείτο με το αμερικανικό ποδόσφαιρο εκεί. Όμως παρακολουθώ τα παιχνίδια του Champions League και τους τελικούς».

Όσο για το αν θεωρεί ότι δεν έχει τιμηθεί εντός των τειχών όπως θα έπρεπε σε έναν αθλητή με τη δική του προσφορά, είπε: «Δεν έχω να πω κάτι γι’ αυτό. Είναι ένα θέμα που αφορά τις κυβερνήσεις και τους ανθρώπους που είναι στα πράγματα. Είναι σημαντικό τα παιδιά να έχουν σωστά πρότυπα».


www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου