ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

Κασάμι: "Μου αρέσει το γήπεδο, μου αρέσουν και οι φίλαθλοι"

Κασάμι: "Μου αρέσει το γήπεδο, μου αρέσουν και οι φίλαθλοι"

Ο Παϊτίμ Κασάμι δήλωσε ενθουσιασμένος από την πρώτη του εμπειρία στο γήπεδο του Ολυμπιακού, "Γεώργιος Καραϊσκάκης".
Ο χαφ του Ολυμπιακού μίλησε στην κάμερα της Nova για το φιλικό παιχνίδι με την Αθλέτικ Μπιλμπάο (13/8, 0-0) και την έναρξη της νέας σεζόν.
Αρχικά, ο Κασάμι τόνισε για το φιλικό με τους Βάσκους:

"Η Αθλέτικ Μπιλμπάο είναι μια δυνατή ομάδα. Μας έδειξε πως είναι μια καλή ομάδα. Είναι έτοιμοι για τις επίσημες αγωνιστικές τους υποχρεώσεις. Εμείς θέλαμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι. Είχαμε μια δύσκολη εβδομάδα με προπονήσεις και σίγουρα μπορούσαμε να έχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο ματς. Θα προσπαθήσουμε να είμαστε καλύτεροι στο μέλλον".

Στη συνέχεια, ο Ελβετός μέσος αναφέρθηκε στην ατμόσφαιρα του "Γεώργιος Καραϊσκάκης" και την πρώτη του εμπειρία από αυτό: "Μου αρέσει το γήπεδο, μου αρέσουν και οι φίλαθλοι. Ήμουν ενθουσιασμένος και ανυπομονώ για να ξεκινήσει η νέα σεζόν".

Τέλος, ο Κασάμι υποστήριξε πως ο Ολυμπιακός θα είναι έτοιμος στην έναρξη της καινούργιας ποδοσφαιρικής χρονιάς: "Έχουμε ένα ακόμα φιλικό παιχνίδι και νομίζω πως και μετά από αυτό θα είμαστε έτοιμοι για την έναρξη της νέας σεζόν".


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου