ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Μαντσίνι: «Καλύτερα να μη μιλήσω...»

Μαντσίνι: «Καλύτερα να μη μιλήσω...»

8/01/2012
Μαντσίνι: «Καλύτερα να μη μιλήσω...»

Απέφυγε με... νόημα να μιλήσει για τη διαιτησία ο Ρομπέρτο Μαντσίνι μετά την ήττα της Σίτι από τη Μαν. Γιουνάιτεντ για το Κύπελλο (3-2). Ο Ιταλός τεχνικός ήταν εμφανές πως είχε πολλά παράπονα για την αποβολή του Κομπανί στο 14’, αλλά προτίμησε να μην τοποθετηθεί υπό το φόβο της τιμωρίας. Πάντως προανήγγειλε πως η ομάδα του θα κάνει έφεση για να διαγραφεί η κάρτα.

«Θα ήταν καλό να μην μιλήσουμε για τη διαιτησία, γιατί θέλω να είμαι στον πάγκο μου στο επόμενο ματς. Ας μείνουμε στα αγωνιστικά. Θα κάνουμε έφεση για την αποβολή και είμαι σίγουρος ως θα δικαιωθούμε», δήλωσε ο Ιταλός τεχνικός, ενώ εξήρε την προσπάθεια των παικτών του, που παρά το αριθμητικό μειονέκτημα διεκδίκησαν την ισοφάριση μέχρι το τέλος. «Όλα θα ήταν διαφορετικά αν παίζαμε κι εμείς με έντεκα παίκτες. Ήταν μια εκπληκτική εμφάνιση από την ομάδα μου. Είμαι περήφανος για τους ποδοσφαιριστές μου».

www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου