Ο 26χρονος μεσοεπιθετικός του Ολυμπιακού, Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην κυπριακή ιστοσελίδα «Sportnetcy.com» τόνισε ότι ο Ολυμπιακός θα μείνει χαραγμένος στην μνήμη του και θα τον έχει για πάντα στην καρδιά του είτε μείνει είτε επιστρέψει οριστικά στην Τουρκία και την Γαλατάσαραϊ.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς:
-Αρχικά θα ήθελα να μου μιλήσεις για το παιχνίδι με τον Ατρόμητο, όπου η ομάδα σου κατέκτησε το Κύπελλο, κάνοντας το νταμπλ.
«Eίναι ένα φανταστικό συναίσθημα αυτό που νιώθω. Μετά το πρωτάθλημα κατακτήσαμε και το Κύπελλο αντιμετωπίζοντας μια δύσκολη ομάδα. Είμαι χαρούμενος που το πήραμε ακόμη και αν δεν έπαιξα. Ζούσα κάθε λεπτό του αγώνα μέχρι το τέλος, αν και πίστευα στην ομάδα μου και ήξερα ότι μπορούσαμε να πάρουμε το τρόπαιο».
-Πως είδες την παρουσία του κόσμου του Ολυμπιακού στον τελικό;
«Οι οπαδοί μας βοήθησαν πάρα πολύ, όπως κάνουν πάντα και εμείς τους το ανταποδώσαμε κατακτώντας τον τίτλο».
-Ποια είναι η επόμενη μέρα σχετικά με το μέλλον σου;
«Εγώ βλέπω την σημερινή που είναι για να πανηγυρίσουμε το τρόπαιο που πήραμε και από αύριο βλέπουμε».
-Ναι, αλλά ακούγεται ότι θα επιστρέψεις στην Γαλατασαράι...
«Δεν ξέρω. Θα δούμε στο μέλλον τι θα γίνει, αν θα μείνω ή θα φύγω. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ότι και να γίνει, ο Ολυμπιακός έχει ήδη μπει μέσα στην καρδιά μου».


www.thrylos.gr/