ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Μιραλάς: "Δεν πρόκειται να πιέσω τον Ολυμπιακό"

Μιραλάς: "Δεν πρόκειται να πιέσω τον Ολυμπιακό"

Δεν κρύβει πως θα ήθελε μια μεταγραφή σε μεγάλο ευρωπαϊκό κλαμπ αλλά δεν πρόκειται να πιέσει τον Ολυμπιακό για κάτι τέτοιο, όπως τόνισε σε δηλώσεις του ο Κέβιν Μιραλάς σε βελγικό και ελληνικό Τύπο.
Ο Κέβιν Μιραλάς δεν κρύβει την επιθυμία του να αγωνιστεί σε ένα κορυφαίο σύλλογο του εξωτερικού, με τον ευρωπαϊκό Τύπο να αναφέρει πως ο Βέλγος διεθνής κυνηγός βρίσκεται στο στόχαστρο της Λιλ, της Μπάγερν αλλά και αγγλικών ομάδων.

Ωστόσο ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής παρά το γεγονός ότι θα τον ενδιέφερε η προοπτική ενός καλύτερου πρωταθλήματος, τόνισε πως δεν πρόκειται ποτέ να πιέσει τον Ολυμπιακό να τον παραχωρήσει σε άλλη ομάδα, καθώς σέβεται την δυνατότητα που του έδωσαν οι ερυθρόλευκοι να απογειώσει την καριέρα του.

"Υπάρχει ρήτρα 8 εκατ. ευρώ στο συμβόλαιό μου.

Θα ήθελα να πάρω μεταγραφή, αλλά δεν θα το πιέσω. Ο Ολυμπιακός μου έδωσε μία ευκαιρία όταν περνούσα δύσκολες στιγμές", υποστήριξε χαρακτηριστικά ο Μιραλάς στον βελγικό Τύπο, ενώ δηλώσεις του φιλοξενούνται και στον "Πρωταθλητή":

"Είμαι απόλυτα αφοσιωμένος στην Εθνική και τα όσα λέγονται για μένα και το μέλλον μου είναι απολύτως αναληθή.

Όταν ολοκληρώσω τις υποχρεώσεις μου με την Εθνική θα ξεκουραστώ και μετά θα επιστρέψω στον Ολυμπιακό για να αρχίσω προετοιμασία εν όψει της νέας χρονιάς. Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό το οποίο σέβομαι απόλυτα και τιμώ. Υπάρχει αρκετή φημολογία για μένα η οποία δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και δεν κάνει καλό.

Δεν έχω καμία πρόταση και δεν είπα πουθενά ότι έχω πρόταση από κάποια ομάδα. Αυτό που προέχει είναι η ηρεμία και όχι η συνέχιση αυτής της φημολογίας. Περιμένω και εγώ, όπως όλοι να υπάρξει συνεργασία με νέο προπονητή, με τον οποίο θα δουλέψουμε στην προετοιμασία σκληρά αλλά και με ηρεμία για να κάνουμε μια πολύ καλή ομάδα".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου