ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Το αντιο του Κοντρερας

Έδωσε αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τύπου στην Χιλή ο Κοντρέρας

Αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τύπου έδωσε ο Πάμπλο Κοντρέρας στην Χιλή, γεγονός που καθιστά βέβαιη την μεταγραφή του στον Ολυμπιακό. Ο 34χρονος στόπερ ευχαρίστησε την Κόλο Κόλο και τους οπαδούς της, τονίζοντας πως για αυτόν ήταν μεγάλο δέλεαρ η συμμετοχή του με τους ερυθρόλευκους στο Champions League.

Την Τετάρτη (15/8) αναμένεται στην Ελλάδα ο Πάμπλο Κοντρέρας, ο οποίος αναχώρησε την Τρίτη στις 20:00 από την Χιλή με προορισμό τη χώρα μας.

Λίγο πριν, ο 34χρονος στόπερ έδωσε αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τύπου ευχαριστώντας την Κόλο Κόλο και τους οπαδούς της ομάδας, ενώ τόνισε πως στην ηλικία που βρίσκεται το δέλεαρ της συμμετοχής του στο Champions League με τη φανέλα του Ολυμπιακού έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφαση του να μεταγραφεί στους ερυθρόλευκους. Παράλληλα αποκάλυψε πως ήταν επιθυμία και της οικογένειας του η επιστροφή στην Ευρώπη.

"Φεύγω με μεγάλη λύπη που δεν μπορώ να βοηθήσω. Δουλέψαμε καταπληκτικά με το τεχνικό τιμ. Σκοπός μου ήταν πάντα να μπορώ να βοηθώ την Κόλο Κόλο. Η ελληνική κρίση με βοήθησε να έρθω εδώ. Αλλά επιμένω πως η ευκαιρία που μου δίνεται σε αυτή την ηλικία να παίξω στο Champions League υπερισχύει. Μου είναι πολύ δύσκολο... Μου ζήτησαν να μείνω.

Τις καλύτερες ευχές μου στην ομάδα. Η γυναίκα και τα παιδιά μου ανυπομονούν να επιστρέψουμε στην Ευρώπη και πήραν κι εκείνοι επίσης την απόφαση. Για την ηλικία μου, η ευκαιρία είναι μεγάλη. Ευχαριστώ τον προπονητή μου που το έκανε πράξη", τόνισε αρχικά ο αρχηγός της Εθνικής Χιλής και συνέχισε:

"Δεν είχα ποτέ καμία διαφωνία με τους οπαδούς. Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να συνεισφέρω πραγματικά και ζητώ συγνώμη για αυτό. Εκεί που πηγαίνω, θα εξακολουθώ να είμαι οπαδός της Κόλο Κόλο".

Μόλις ο Κοντρέρας ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του, τον λόγο πήρε ο αθλητικός διευθυντής της Κόλο Κόλο, Χουάν Γκουντιέρες, υποστηρίζοντας τα εξής:

"Μιλήσαμε με τον Ομάρ (σ.σ. Ομάρ Λαμπρούνα, προπονητής της Κόλο Κόλο) και φυσικά θα ήθελε να τον δει να συνεχίζει, αλλά επίσης κατανοεί τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στη ζωή. Η ευκαιρία να παίξει στο Champions League ήταν μεγάλη για τον Πάμπλο".

ΒΑΛΑΝΤΗΣ ΛΥΚΟΣ για τον ALEXWEBRADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου