ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

"Με φτιάχνει ο κόσμος του Θρύλου..."

"Με φτιάχνει ο κόσμος του Θρύλου..."

  05/10/2010 

Ο Αριέλ Ιμπαγάσα στην εκδήλωση της Τρίτης το απόγευμα σε χορηγό του συλλόγου, έκανε δηλώσεις και μίλησε για την μέχρι τώρα παρουσία του στον Ολυμπιακό. Παράλληλα, ο έμπειρος μέσος φαίνεται να έχει... τρελαθεί με τον κόσμο του Θρύλου, αφού δήλωσε πως ότι ο κόσμος του Ολυμπιακού τον "φτιάχνει":
"Έχω συμπληρώσει 2,5 μήνες εδώ και είμαι πολύ ευτυχισμένος από όσα έχω συναντήσει.
Όλα πάνε πολύ καλά και για εμένα και την ομάδα. Με κάνει πολύ χαρούμενο το γεγονός ότι ο κόσμος του Ολυμπιακού με συμπαθεί. Αισθάνομαι υπέροχα και αυτό μου δίνει κίνητρο να προσπαθώ ακόμα περισσότερο. Με φτιάχνει ο κόσμος του Ολυμπιακού, μου ανεβάζει την ψυχολογία.
Μετά από δώδεκα χρόνια στην Ισπανία είναι μια καινούργια εμπειρία για μένα. Δεν ήξερα πολλά πράγματα για το ελληνικό πρωτάθλημα πριν έρθω, στόχος μου είναι να κερδίζω συνέχεια".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου