Ρόμενταλ: "Μου ταιριάζει ο Πειραιάς"
Ο Δανός άσος του Θρύλου μίλησε στη "De Telegraaf" για την απόφαση του, το καλοκαίρι να αφήσει τον Άγιαξ, ενώ τόνισε πως μετά τον Ολυμπιακό θα επιστρέψει στην Ολλανδία. "Αν και ήμουν ικανοποιημένος με την αποχώρησή μου πέρασα καλά στον Άγιαξ. Ειδικά με τα παιδιά που συνεργάστηκα στον σύλλογο, έχω μαζί τους καθημερινή επικοινωνία.

Τα δύο τελευταία ματς της ομάδας δεν ήταν πολύ καλά. Για πρώτη φορά μετά από χρόνια ο Άγιαξ συμμετέχει στο Τσάμπιονς Λιγκ και βρίσκεται έξι μόλις βαθμούς πίσω από την Αϊντχόφεν", είπε αρχικά ο Ρόμενταλ και συμπλήρωσε: "Δεν ήθελα να φύγω, αλλά συνειδητοποίησα ότι ο σύλλογος βρισκόταν σε κακή οικονομική κατάσταση. Είναι κρίμα διότι ένιωθα πολύ σημαντικός εδώ και θα μπορούσα να προσφέρω πολλά ακόμα".

Τέλος, ο καλύτερος Δανός ποδοσφαιριστής της χρονιάς αναφέρθηκε και στα μελλοντικά του πλάνα: "Η γυναίκα μου είναι Ολλανδέζα και θα θέλαμε να μείνουμε εκεί.

Έχουν μια διαφορετική κουλτούρα και ένα άλλο στυλ ποδοσφαίρου. Αλλά και η ζωή στον Πειραιά μου ταιριάζει. Μετά την καριέρα μου θα πάω στην Ολλανδία. Για δύο, τρία ή τέσσερα χρόνια".