ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Mea culpa από Ίβιτς

Mea culpa από Ίβιτς



Παραδοχή λάθους από τον Βλάνταν Ίβιτς, ο οποίος αναγνώρισε την κακή του συμπεριφορά στο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό, κάτι το οποίο κόστισε αγωνιστικά στην ομάδα του. «Δέχομαι κάθε πρόστιμο», το μήνυμα του Σέρβου στη διοίκηση.Ο μέσος του «δικεφάλου του Βορρά» κατάλαβε το λάθος του με την απερίσκεπτη δεύτερη κίτρινη κάρτα που δέχθηκε στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης», κι ενώ το σκορ ήταν στο 1-0 κι ο ΠΑΟΚ είχε καλύτερη εικόνα από τον αντίπαλο στον αγωνιστικό χώρο, γεγονός που μετέφερε και στη διοίκηση της ομάδας, αναμένοντας μάλιστα και το πρόστιμο που θα του επιβληθεί.

Ο Βλάνταν Ίβιτς είπε αρχικά: «Ξέρω ότι έκανα ζημιά στην ομάδα μου και αυτό με στεναχωρεί. Δεν μπορώ να πω ότι σε παιχνίδι έντεκα εναντίον έντεκα θα κερδίζαμε. Ήμασταν καλύτεροι από τον Ολυμπιακό στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, κάναμε περισσότερες προϋποθέσεις για γκολ, είχαμε περισσότερη κατοχή της μπάλας και πατούσαμε καλά μέσα στο γήπεδο. Όλα αυτά μέχρι το λεπτό που αποβλήθηκα. Αν δεν είχα αποβληθεί, θεωρώ ότι θα το παλεύαμε καλύτερα».

Ενώ στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Την πρώτη κίτρινη δεν τη συγχωρώ στον εαυτό μου. Ο διαιτητής έχει σφυρίξει φάουλ και την ώρα εκείνη ο Ντούντου κλώτσησε επίτηδες την μπάλα στο κεφάλι μου και εγώ πήγα προς τα πάνω του. Πήρα τσάμπα κάρτα και γι’ αυτόν το λόγο θα δεχτώ οποιαδήποτε πρόστιμο μου επιβάλει η διοίκηση. Τέτοια πράγματα πρέπει να τιμωρούνται και δέχομαι να γίνει η αρχή από μένα. Θα έλεγα ότι πρέπει η διοίκηση να μου ρίξει πρόστιμο. Δεν το λέω για να δικαιολογηθώ, έκανα λάθος και είμαι έτοιμος να το πληρώσω. Στη δεύτερη κίτρινη πήγα για την μπάλα, πίστευα ότι θα την προλάβω, ο παίκτης του Ολυμπιακού την τσίμπησε και του βρήκα το πόδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου