Μιραλάς: "Θέμα μάνατζερ και διοίκησης"
Ο Κεβιν Μιραλάς αναδείχθηκε ΜVP της αναμέτρησης ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον ΠΑΟΚ(3-0) στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης" και λίγο μετά το τέλος του αγώνα, ο Βέλγος στράικερ, ο οποίος σημείωσε δύο γκολ στο παιχνίδι, παρέλαβε -για ακόμη μία φορά- το βραβείο του πολυτιμότερου παίκτη του παιχνιδιού. Λόγω ντόπινγκ-κοντρόλ, καθυστέρησε να δώσει το "παρών" απέναντι στους δημοσιογράφους, αλλά ο 23άχρονος επιθετικός, όντας χαρούμενος για την σπουδαία του εμφάνιση, μίλησε τόσο για τη νίκη της ομάδας του, όσο και για το ενδεχόμενο παραμονής του στους Πειραιώτες.


Η βράβευση στον Κέβιν Μιραλάς:


RedPlanet.gr - Mirallas
Ανέβηκε από redplanetgr. - Δείτε κι άλλα αθλητικά και extreme sports video.

"Σημαντικό το γεγονός ότι σκοράραμε"

Για το παιχνίδι απέναντι στον ΠΑΟΚ, ο Κέβιν Μιραλάς, σχολίασε: "Ήταν πολύ σημαντικό το γεγονός το ότι σκοράραμε, καθώς ήταν πολύ δύσκολο στην αρχή να φτάσουμε στο γκολ, καθώς ο ΠΑΟΚ έβγαινε πολύ δυνατά πάνω στην μπάλα, ενώ εμείς από την πλευρά μας δεν αμυνθήκαμε σωστά. Από την στιγμή, όμως που σκοαράραμε, όλα μας ήρθαν καλά".


RedPlanet.gr - Mirallas
Ανέβηκε από redplanetgr. - Περισσότερα επαγγελματικά, αθλητικά και εκπαιδευτικά βίντεο.

Για το γεγονός πως στην Σεντ Ετιέν δεν πετύχαινε συχνά γκολ, ενώ τώρα στον Ολυμπιακό σκοράρει συχνά, τόνισε: "Όπως είχα πει, στην Σεντ Ετιέν δεν ήμουν ευτυχισμένος, αλλά εδώ νιώθω πολύ καλά. Επίσης, οι συμπαίκτες μου με βοηθάνε στο να σκοράρω, έχουμε αλληλοβοήθειες και αυτό είναι πολύ καλό".


RedPlanet.gr - Mirallas
Ανέβηκε από redplanetgr. - Βίντεο από μπάσκετ, μπέιζμπολ και πάλη.

Για τις πολλές απουσίες που είχε ο Ολυμπιακός στο παιχνίδι, σχολίασε: "Πάντα είναι δύσκολο μία ομάδα να παίζει με απουσίες, αλλά όπως είδαμε και σήμερα παίξαμε ορισμένοι νέοι ποδοσφαιριστές και έπαιξαν πάρα πολύ καλά. Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός πως υπάρχουν παίκτες οι οποίοι μπορούν να αντικαταστήσουν με ιδανικό τρόπο τους απόντες".

Για το θέμα παραμονής του στους ερυθρόλευκους, υπογράμμισε: "Η αλήθεια είναι πως η πίεση υπήρξε μεταξύ του ατζέντη μου και τις διοίκησης. Εγώ έχω ξεκαθαρίσει εδώ και καιρό την θέση μου, αλλά και το τι θέλω και επιθυμώ να παραμείνω στον Ολυμπιακό. Από εκεί και πέρα θα μιλήσω με τον μάνατζερ μου, λογικά θα τον δώ σήμερα το βράδυ και θα μάθω τα νεότερα για τις εξελίξεις στο ενδεχόμενο παραμονής μου στην ομάδα".