ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Ντούντα: Δεν περίμενα τόσο άγχος

Ντούντα: Δεν περίμενα τόσο άγχος

25/03/2011

Ο Ντούσαν Ίβκοβιτς παραδέχθηκε στη συνέντευξη Τύπου πως η Σιένα κέρδισε δίκαια ενώ τόνισε ότι δεν περίμενε από τους παίκτες του να παρουσιαστούν τόσο αγχωμένοι.

«Η Σιένα ήταν η καλύτερη ομάδα σήμερα και δίκαια κέρδισε. Ήταν ένα αρκετά δύσκολο για μας να το προετοιμάσουμε. Δεν περίμενα πως θα έχουμε τόσο άγχος και τόση πίεση, ακόμη και οι πιο έμπειροι. Το παιχνίδι δεν μας βοήθησε καθόλου», ανέφερε αρχικά ο Ντούντα ενώ πρόσθεσε:


«Τελειώσαμε το πρώτο δεκάλεπτο με εννέα λάθη και βρεθήκαμε στο -8. Τελειώσαμε το ημίχρονο στο -8 κι εκεί που είχαμε την ευκαιρία να διορθώσουμε τα λάθη μας, δεν το κάναμε. Τελειώσαμε το τρίτο δεκάλεπτο χωρίς αντίδραση και μόνο με δύο φάουλ. Έτσι χάθηκε η μεγάλη ευκαιρία που είχαμε για τη νίκη. Είχαμε πολύ υψηλά ποσοστά στα σουτ, αλλά πληρώσαμε πολύ ακριβά τα λάθη και τα χαμένα αμυντικά ριμπάουντ. Το παιχνίδι κρίθηκε στις λεπτομέρειες».

Καταλήγοντας, ο Σέρβος τεχνικός, δήλωσε: "Τώρα έχουμε τρεις μέρες μπροστά μας για να ετοιμαστούμε για το ματς στη Σιένα. Έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα μου. Πιστεύω πως με καλή προετοιμασία μπορούμε να κερδίσουμε. Θα δούμε αν θα έχουμε κάποιες αλλαγές στο ρόστερ. Η απουσία του Τεόντοσιτς μας στοίχισε αρκετά, αλλά θα δούμε με τους γιατρούς αν θα είναι έτοιμος να μας βοηθήσει στη Σιένα. Η ομάδα μου έχει χαρακτήρα και ξέρει να παίζει στα εκτός έδρας παιχνίδια".

Από την πλευρά του ο τεχνικός της Σιένα, Σιμόνε Πιανιτζάνι, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Είμαι χαρούμενος. Σε κάθε περίπτωση ο Ολυμπιακός παραμένει φαβορί. Εχει την εμπειρία, έχει το ρόστερ, αλλά για μας η νίκη ήταν πολύ σημαντική. Οχι μόνο για να μείνουμε στην διεκδίκηση του φάιναλ φορ, αλλά και σαν αντίδραση μετά από μία τέτοια νίκη. Είμαι περήφανος για τους συνεργάτες μου και τους παίκτες μου γιατί για πολλούς από αυτούς είναι η πρώτη εμπειρία σε αυτό το επίπεδο.»
www.thrylos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου