ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Τάτος: «Να πάω γρήγορα στον Ολυμπιακό»

Τάτος: «Να πάω γρήγορα στον Ολυμπιακό»

21/10/2011 
Να συνεχίσει την σκληρή δουλειά για να πείσει τους ανθρώπους του Ολυμπιακού έτσι ώστε να ντυθεί γρήγορα στα ερυθρόλευκα θέλει ο Αντρέας Τάτος.
ΤΑΤΟΣΑναλυτικά όσα δήλωσε ο Τάτος στη Nova:
«Θέλω να δουλεύω πάντα σκληρά, να καθιερωθώ στον Ατρόμητο γιατί έχω παίξει έξι αγωνιστικές βασικός. Στόχος μου είναι να βοηθάω την ομάδα μου και μέσα από τις καλές εμφανίσεις, οι άνθρωποι που με έχουν επιλέξει στον Ολυμπιακό, να με δουν και να με πάρουν στην ομάδα γρήγορα».
«Ξεκίνησα να παίζω μπάλα σε ένα 5Χ5 στη Ζάκυνθο, στον Ζακυνθιακό, εκεί πέρα έμαθα να παίζω μπάλα. Μετά πήγα στην Τρίπολη με προπονητή τον Γιάννη Πετράκη, ο οποίος είναι πολύ καλός προπονητής και άνθρωπος και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Έπαιξα στη Δ Εθνική 28 παιχνίδια, ενώ έχω δουλέψει με τους κυρίους Γιοβάνοβιτς και Βούζα σε Παναχαϊκή και Χαϊδάρι. Έπαιξα ενάμιση χρόνο στο Χαϊδάρι, είχαμε πολύ καλή ομάδα και μετά ο κύριος Βούζας ήρθε στον Ατρόμητο και με πήρε την τελευταία μέρα των μεταγραφών και κάπως έτσι συνεχίστηκε η πορεία μου».
«Πρέπει να μένουμε ταπεινοί, να μην παίρνουν τα μυαλά μας αέρα, να δουλεύουμε και κάθε παιχνίδι να το κοιτάμε ξεχωριστά ώστε να καταφέρουμε να επιτυχαίνουμε το στόχο μας. Αν καταφέρουμε να κερδίσουμε το Σάββατο μετά θα κοιτάξουμε και τον Πανιώνιο τη στιγμή που θα έρθει».
«Είμαι ένα παιδί χαμηλών τόνων, δε θέλω να σκέφτομαι και να φαντάζομαι τρομερά πράγματα. Κάθε χρόνο και κάθε στιγμή πρέπει να τη ζεις ξεχωριστά αλλά φαντάζομαι πως θα έχω ένα καλό μέλλον».

www.olympiacos24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου