ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Στο Red Store o Ζαν Μακούν (photogallery+VIDEO)


Στο Red Store o Ζαν Μακούν (photogallery+VIDEO)

22/10/2011 

    Ο Καμερουνέζος  χαφ του Θρύλου, Ζαν Μακούν, βρέθηκε στο RED STORE και υπέγραψε αυτόγραφα και φωτογραφήθηκε με φίλους του Ολυμπιακού
    Μικροί και μεγάλοι, περίπου 200 άτομα, έδωσαν το παρών στην μπουτίκ του Θρύλου προκειμένου να δουν από κοντά τον Μακούν, να πάρουν αυτόγραφο και να φωτογραφηθούν μαζί του.
    826308
    O ποδοσφαιριστής του Θρύλου μίλησε για το πως νιώθει ως μέλος της οικογένειας του Ολυμπιακού, για τη πρώτη του συμμετοχή ως βασικό στο ματς με την Ντόρτμουντ, για τους στόχους της ομάδας, για το επικείμενο ματς με τον Πανιώνιο, ενώ έστειλε και το μήνυμά του στον κόσμο του Θρύλου.
    Για το πώς νοιώθει ως μέλος της οικογένειας του Ολυμπιακού:
    «Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά. Αισθάνομαι την συμπαράσταση που μας δίνει ο κόσμος μέσα στο γήπεδο. Αν μου βάζατε να υπογράφω το Καραϊσκάκη κάθε φορά που παίζω, θα το έκανα. Είναι σημαντικό για μας να έχουμε τέτοιο κόσμο».
    Για την πρώτη του συμμετοχή, ως βασικός:

    826312«Αισθάνομαι πολύ καλά. Δεν ξέρω αν είμαι εγώ που έφερα τη νίκη. Ξέρω ότι και στα προηγούμενα παιχνίδια παίξαμε πολύ καλά και θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει κάτι παραπάνω. Είναι σημαντικό για μένα που ξεκίνησα βασικός σε ένα παιχνίδι, ειδικά στο Champions League. Το σημαντικό για μένα είναι ότι είμαστε σε καλή κατάσταση και θα πάμε ακόμα καλύτερα στη συνέχεια».
    Για την εικόνα που αναμένεται να δείξει ο Ολυμπιακός:
    «Κάναμε ένα δυνατό come back προχθές. Δεν ξεκινήσαμε πολύ καλά με την Μαρσέιγ. Ήταν το πρώτο παιχνίδι, αλλά δεν αποτελεί δικαιολογία, αλλά ο Ολυμπιακός είμαι πεπεισμένος ότι μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα στη συνέχεια της διοργάνωσης».
    826315Για τους στόχους της ομάδας:
    «Δεν ξεχωρίζω το πρωτάθλημα από το Champions League. Ξέρουμε ότι αν πάρουμε τον τίτλο, τότε θα μπορούμε να παίξουμε την επόμενη χρονιά στο Champions League».
    Για το αυριανό (23/10) ματς με τον Πανιώνιο:
    «Ο στόχος μας είναι πάντα να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε εμείς και να μην ασχοληθούμε με το παιχνίδι του αντιπάλου. Εγώ είμαι έτοιμος να βοηθήσω και αν μου ζητηθεί θα το κάνω».
    Για το μήνυμα που θα ήθελε να στείλει στον κόσμο του Ολυμπιακού:
    «Έχω γνωρίζει πολλά γήπεδα. Ειλικρινά, σαν και αυτό δεν έχω ξαναδεί. Μας έχουν δώσει πολλούς βαθμούς γιατί τραγουδούν για μας από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα και αυτό είναι κάτι ανεπανάληπτο».




    www.olympiacos24.gr/

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου