ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Τελικα η καρδια του Ολυμπιακου ειναι πολυ μεγαλη...

Τελικα η καρδια του Ολυμπιακου ειναι πολυ μεγαλη...

03/09/2014 

Θα ηθελα να πω δυο λεξεις για την περιπτωση Γκαλετι..τον οποιο λατρεψα σαν ποδοσφαιριστη και εγραφα στο blog μου τα καλυτερα γιαυτον γιατι τα αξιζε κιολας,και στεναχωρεθηκα απο καρδιας οταν αρωστησε και παρακαλουσα τον Θεο να ειναι περαστικο αυτο που περασε.

Θυμαμαι οτι ο Ολυμπιακος του φερθηκε πολυ καλα ,αριστα θα ελεγα στην περιπτωση του πατερα του αλλα και στον ιδιο καλυπτοντας ολα τα εξοδα της νοσηλειας και θεραπειας του και προθυμοποιηθηκε να του πληρωσει ενα μερος του συμβολαιου του και να τον κρατησει για παντα στο μεγαλο λιμανι απο αλλο ποστο.

Αυτος ομως αρνηθηκε και εσυρε τον Ολυμπιακο στα δικαστηρια απαιτωντας ολα τα χρηματα απο το ανανεωμενο τοτε τετραετες συμβολαιο του και η υποθεση κρατησε χρονια στα δικαστηρια οπου στο τελος και διακαιωθηκε ο Γκαλετι.Να επισημανω οτι ειχε αποκρυψει οτι ειχε παλιο ιατρικο ιστορικο με την ασθενεια του.

Σημερα διαβασα οτι ο Ολυμπιακος τον εφερε παλι πισω για να προσφερει απο καποιο ποστο προφανως,οτι τα βρηκαν σε πεντε λεπτα και κατι τετοια...εμενα δεν μου λεει τιποτε αυτο ,ας τα εβρισκε τοτε που επρεπε σε πεντε λεπτα γιατι η ιδια προσφορα του ειχε γινει και τοτε και δεν την δεχτηκε .Τωρα εχει ηδη παρει ολα τα χρηματα αφου εσυρε τον Ολυμπιακο στα δικαστηρια που του ειχε φερθει τοσο καλα και τωρα και παλι ο Ολυμπιακξος του δινει εργασια.Τι να πω? ειμαι υπερηφανος που η ομαδα που υποστηριζω εχει τοσο μεγαλη καρδια...και βεβαια χαιρομαι οτι ο Γκαλετι ειναι καλα στην υγεια του ,και συνεχιζει την ζωη του και προσωπικα του ευχομαι να ειναι παντα καλα,αλλα...εγω ειμαι οπαδος του Ολυμπιακου και οχι του Γκαλετι...και δεν ξεχναω,και δεν κανει να ξεχνας...ελπιζω λοιπον αυτη η ευγνωμοσυνη που επικαλειται τωρα να ειναι αληθινη εστω και κατοπιν εορτης.

Ιδου και η ειδηση της επιστροφης του

Επιστροφή Γκαλέτι στον Ολυμπιακό

Ο Γκαλέτι επιστρέφει στον Ολυμπιακό, με την διοίκηση να τον βάζει στο τεχνικό-τιμ της ομάδας με χρέη scouting για την Λατινική Αμερική. Διευθετήθηκε και η εκκρεμότητα που υπήρχε, χαρούμενος ο Αργεντινός: "Ευγνώμον στον Πρόεδρο"
Ο Λουτσιάνο Γκαλέτι ήρθε στον Ολυμπιακό το καλοκαίρι του 2007, με τους Πειραιώτες να τον αποκτούν από την Ατλέτικο Μαδρίτης με μεταγραφή. Ο Αργεντινός εξτρέμ πραγματοποίησε καταπληκτικές εμφανίσεις με την ερυθρόλευκη φανέλα, βοηθώντας την ομάδα να κατακτήσει τίτλους, αλλά και να διακριθεί στην Ευρώπη. Εξαιτίας του προβλήματος υγείας που είχε, όμως, η καριέρα του στον Πειραιά τελείωσε άδοξα το 2010. Η "ζεστή" σχέση που είχε με τον σύλλογο "πάγωσε" κάποια στιγμή, αλλά πλέον, όπως ανακοίνωσε η ΠΑΕ, διευθετήθηκε η εκκρεμότητα που υπήρχε. Χαρούμενος ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής είπε τα εξής: "Είμαι πολύ ευγνώμων στον Πρόεδρο".
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:

ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την ένταξη του Λουτσιάνο Γκαλέτι στο τεχνικό τιμ της ομάδας μας με χρέη scouting για τη Λατινική Αμερική.

Ο Λουτσιάνο Γκαλέτι συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, κ. Βαγγέλη Μαρινάκη και διευθετήθηκε η εκκρεμότητα που υπήρχε ανάμεσα στον Σύλλογο και τον πρώην ποδοσφαιριστή.

Σχετικά με τα παραπάνω, ο Λουτσιάνο Γκαλέτι δήλωσε:

"Είμαι πολύ χαρούμενος. Ήξερα ότι το πρόβλημα θα λυνόταν και είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι ξανά μέλος ενός τόσο μεγάλου συλλόγου όπως είναι ο Ολυμπιακός. Είμαι ευγνώμων στον κόσμο για όλη την αγάπη που μου δίνει κι ελπίζω να συνεργαστώ και να βοηθήσω την ομάδα από ένα διαφορετικό πόστο, εκτός γηπέδου αυτή τη φορά.

Είμαι πολύ ευγνώμων στον Πρόεδρο. Ξέραμε ότι αν καθόμασταν έστω 5 λεπτά να μιλήσουμε οι δυο μας, το πρόβλημα θα λυνόταν, γιατί και οι δύο θέλουμε το καλύτερο για τον Ολυμπιακό. Ευχαριστώ πολύ όλη την ομάδα για τον τρόπο που μου φέρθηκε".


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου