ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Χάντερ: "Ήρθα για να δώσω νίκες"(video)

Χάντερ: "Ήρθα για να δώσω νίκες"(video)

Ο Χάντερ τόνισε πως ήρθε στον Ολυμπιακό για να δώσει νίκες στην ομάδα και επεσήμανε πως ένα από τα προτερήματα του είναι το γεγονός πως είναι περισσότερο γρήγορος σε σχέση με τους αντίπαλους ψηλούς.

 

Το μεσημέρι (12:30) της Τρίτης (2/9) στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας πραγματοποιήθηκε η πρώτη ανοιχτή προπόνηση της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν (2014-2015). Απόντες ήταν οι Γιώργος Πρίντεζης, Κώστας Σλούκας, Βαγγέλης Μάντζαρης και Όλιβερ Λαφαγιέτ, οι οποίοι αγωνίζονται στο Μουντομπάσκετ, ενώ ο Ματ Λοτζέσκι απουσίαζε δικαιολογημένα αφού έχει πάρει άδεια από την διοίκηση για να τακτοποιήσει προσωπικά του θέματα στις ΗΠΑ. Το "παρών", βέβαια, έδωσαν και τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα των Πειραιωτών, οι Οθέλο Χάντερ, Τρέμελ Ντάρντεν, αλλά και ο νεαρός Ανδρέας Μουράτος. Λίγο μετά το τέλος της προπόνησης, ο προπονητής των ερυθρολεύκων, Γιώργος Μπαρτζώκας, ο Οθέλο Χάντερ, αλλά και ο αρχηγός, Βασίλης Σπανούλης, μίλησαν στους εκπροσώπους του Τύπου για την ομάδα της ερχόμενης χρονιάς.
Ο 28χρονος Αμερικανός σέντερ είπε τα εξής:
"Είμαι χαρούμενος που ήρθα σε μία μεγάλη ομάδα όπως είναι ο Ολυμπιακός. Είναι μία πρόκληση για μένα. Νιώθω πολύ καλά εδώ και είμαι έτοιμος να παίξω. Μου δίνεται η ευκαιρία να παίξω στο υψηλότερο επίπεδο. Ανέκαθεν ήθελα να αγωνιστώ στην Euroleague.

Το κατάφερα πέρσι με την Σιένα και τώρα μου δίνεται ξανά η ευκαιρία και μάλιστα σε ένα τεράστιο κλαμπ όπως είναι ο Ολυμπιακός.

Είμαι έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα και να προσφέρω τις ικανότητες μου. Θεωρώ πως σε σχέση με τους αντίπαλους ψηλούς είμαι περισσότερο γρήγορος κοντά στο καλάθι και αυτό είναι ένα από τα όπλα μου.

Ήρθα εδώ ώστε να κερδίσω και να δώσω νίκες στην ομάδα. Ήρθα για να αποδείξω πως μπορώ να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις στο υψηλότερο επίπεδο με τους καλύτερους".





ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου