ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Οργισμένη απάντηση Τζιμπούρ:Eισαστε ψευτες!!!

 Οργισμένη απάντηση Τζιμπούρ:Eισαστε ψευτες!!!

11/9/2012

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 19.30 ΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΕΛΙΔΟ SPORT TV LIVE LINKS ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ
Οργισμενος ο Ραφίκ Τζιμπούρ απάντησε στις κατηγορίες της "Le Buteur" σχετικά με τα επεισόδια στην Λιβύη, μιλώντας για το αντιαθλητικό παιχνίδι των αντιπάλων και προπαγάνδα που γίνεται εναντίον του τα τελευταία 3 χρόνια. Γιατί μετονομάζει την "Le Buteur" σε "Le Menteur" (o ψεύτης), τι λέει για την επίθεση που δέχτηκε και τι αναφέρει για το όνειρό του με την Εθνική.
Συγκεκριμένα, ο διεθνής άσος, τονίζει πως οι αντίπαλοι έπαιζαν αντιαθλητικά και ο ίδιος προσπάθησε να προστατεύσει τον εαυτό του, ευχαρίστησε όσους τον στηρίζουν, εξήγησε πως είναι περήφανος που παίζει έστω και για ένα λεπτό με την φανέλα της Εθνικής Αλγερίας, ενώ εξαπολύει επίθεση στην "Le Buteur" χαρακτηρίζοντάς τους ψεύτες που του κάνουν προπαγάνδα εναντίον του τα τελευταία τρία χρόνια.
 Αναλυτικά: "Κατάρχας να πω πως οι παίκτες της Λιβύης ξεπέρασαν τα όρια και δεν έπαιζαν fair-play. Δεν ξέρω να μιλώ αραβικά. Εγώ απλά προστάτευσα την μπάλα με το κορμί μου και με έριξαν στο έδαφος. Στο τέλος του παιχνιδιού, ο παίκτης έδειξε δειλία και μου έριξε μια μπουνιά στο πρόσωπο έχοντας δίπλα του έναν συμπαίκτη. Στη συνέχεια προσπάθησα να προστατεύσω τον εαυτό μου και την σωματική μου ακεραιότητα. Είναι λυπηρό που κάποιοι συμπεριφέρονται μ' αυτόν τον τρόπο. Η βία δεν έχει σχέση με το ποδόσφαιρο. Καλώ όλους τους Αλγερινούς να δουν ξανά το ματς.
Σ' ό,τι αφορά στο δημοσίευμα της "Le Buteur" με κατηγορούν ψευδώς για πράξεις και λόγια που ποτέ δεν είπα και θέλω να πω πως είμαι πάντα περήφανος που είμαι Αλγερινός. Είναι πάντα τιμή μου να υπερασπίζομαι τα χρώματα της χώρας μου. Κανείς εκτός από τον Θεό και την οικογένειά μου δεν ξέρει πως έχω την Αλγερία στην καρδιά μου. Ξέρω ότι πολλοί οπαδοί με υποστηρίζουν και να συνεχίζουν να το κάνουν, γιατί ξέρουν τη διαφορά μεταξύ των αληθινών κειμένων και των φτιαγμένων. Επιπλέον, θα ήθελα να προσθέσω ότι το να παίζω με την Εθνική ομάδα έστω και ένα λεπτό είναι χρυσός για μένα, είναι το όνειρο εκατομμυρίων Αλγερινών στον κόσμο. Αυτό που θέλω  να πω είναι πως έχω κίνητρο να παίζω.
Για να επιστρέψω στην εφημερίδα "ο ψεύτης" είναι σχεδόν τρία χρόνια που κάνουν προπαγάνδα εναντίον μου. Είναι αντι-Τζιμπούρ. Ο στόχος είναι το δυσφημίσουν με ψεύτικες πληροφορίες που τις εφευρίσκουν. Ευτυχώς σήμερα όλοι κατάλαβαν πως αντί να είμαστε ενωμένοι μετά από αυτό το περιστατικό, χωρίζουν την ομάδα με... άγριες ιστορίες. Έχουν πέσει πάρα πολύ χαμηλά.
Τέλος, θέλω να πω για την μεγάλη νίκη που πετύχαμε, θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που με στηρίζουν και με ακολουθούν στο twitter και στο facebook".


ALEX WEB RADIO/TV


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου