ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Παπανικολάου: "Θέλω να κάνουμε το repeat"

Παπανικολάου: "Θέλω να κάνουμε το repeat"

Ο Παπανικολάου σε δηλώσεις του τόνισε πως φιλοδοξία του είναι να κάνει φέτος το repeat με τον Ολυμπιακό, ενώ αναφέρθηκε και στην κλήρωση της Εθνικής μας ομάδας στο Eυρωμπάσκετ.
O σμολ-φόργουορντ του Ολυμπιακού, Κώστας Παπανικολάου, μίλησε στην αθλητική εκπομπή της δημόσιας τηλεόρασης, Αθλητική Κυριακή, τόσο για την φιλοδοξία του με τους Πειραιώτες να κάνει το repeat φέτος, όσο και για την κλήρωση της Εθνικής μας ομάδας στο Ευρωμπάσκετ του 2013, το οποίο θα διεξαχθεί στη Σλοβενία.
Για την κλήρωση της Εθνικής μας ομάδας, σχολίασε: "Σίγουρα είναι σημαντικό το ότι θα μεταφερθούν τα αποτελέσματα. Δεν πρέπει να μεταφέρεις αποτελέσματα με ήττες. Πρέπει να είσαι σοβαρός σε όλα τα ματς γιατί δεν ξέρεις εάν θα κουβαλήσεις τις ήττες στον επόμενο γύρο. Το είδαμε και πρόπερσι αυτό και ευτυχώς δεν το πληρώσαμε. Δεν μας έκανε κακό και πήραμε αυτό που θέλαμε. Οπότε πρέπει να είμαστε προσεκτικοί.

Δεν θέλω να αναφερθώ στο θέμα προπονητή. Δεν είμαι αρμόδιος να μιλήσω γι' αυτό. Η Εθνική έχει καταπληκτικό κλίμα στις τάξεις της και αυτό που κάνει τη διαφορά είναι πως όλοι αφήνουν πίσω τις ομάδες τους και παίζουν για την Εθνική. Οι πιο παλιοί μας έχουν περάσει το συναίσθημα πως παίζουμε για τη χώρα μας και τα δίνουμε όλα. Αυτό το συναίσθημα είναι πολύ όμορφο".

Όσο για τη φουρνιά που έρχεται και περιλαμβάνει και τον ίδιο, ο φόργουορντ σχολίασε πως: "υπάρχουν πάντα τέτοιες εποχές και φουρνιές. Στην Ελλάδα υπάρχει πολύ ταλέντο και στην ηλικία τη δικιά μας και στις γενιές που έρχονται. Πρέπει να είμαστε όλοι συγκεντρωμένοι και να κρατάμε τη χώρα ψηλά".

Ερωτηθείς για τις προσωπικές του εμφανίσεις απάντησε: "η αλλαγή αυτή οφείλεται στον Ολυμπιακό και τους συμπαίκτες μου. Πολλά παιδιά με έχουν βοηθήσει. Θυμάμαι χαρακτηριστικά όσα μου είχε πει ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος. Μου είχε πει να μην έχω άγχος και αυτό κάνω και το βρίσκω συνέχεια μπροστά μου".

Όσο για τους στόχους του με τον Ολυμπιακό, ο διεθνής φόργουορντ ήταν ξεκάθαρος: "Σίγουρα φέτος όλες οι ομάδες θέλουν να νικήσουν τον Πρωταθλητή Ευρώπης. Πλέον όλα είναι διαφορετικά. Αυτό που πρέπει να κάνουμε εμείς είναι ό,τι και πέρσι. Για να δείχνουμε πρώτα από όλα στους εαυτούς μου πως αξίζουμε εδώ που βρισκόμαστε. Δεν θέλω να βάζω μεγάλους στόχους. Οι στόχοι μου είναι μικροί και στο κοντινό μέλλον. Φέτος θέλω με τον Ολυμπιακό να κάνουμε το repeat στην Ευρωλίγκα και να πάρουμε και το πρωτάθλημα και το Κύπελλο. Θέλω να βοηθήσω τον Ολυμπιακό που μου έχει δώσει τόσα πολλά".

Τέλος αναφορικά με το ΝΒΑ, ο Κώστας Παπανικολάου είπε πως: "Είναι ένα όνειρο για εμένα το ΝΒΑ. Από όταν παίζαμε μικροί ή διαλέγαμε έναν μεγάλο παίκτη της Α1 ή έναν παίκτη από το ΝΒΑ. Μακάρι να με αξιώσει ο Θεός και να βρεθώ μια ημέρα εκεί".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου