ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

ΚΥΡΙΕ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ, ΚΥΡΙΑ ΜΠΑΛΑΤΣΙΝΟΥ ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ...ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ?????

Μέχρι και τη σύλληψη του Βαγγέλη Μαρινάκη θα ζητούσε ο Γιώργος Καρατζαφέρης, όπως είπε στη Βουλή.
"Συλλάβετε τον Μαρινάκη!"
Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ τόνισε ότι τα όσα έγιναν στο «Καραϊσκάκη» θα μπορούσαν να αναγκάσουν την πολιτεία μέχρι και να συλλάβει τον πρόεδρο του Ολυμπιακού.









Ξέσπασε η Τζένη Μπαλατσινού μέσω του λογαριασμού που έχει στο Twitter, για όσα συνέβησαν το βράδυ του Σαββάτου στο "Γ. Καραϊσκάκης".
"Ντρέπομαι που είμαι Ολυμπιακός"
Γνωστή φίλαθλος του Ολυμπιακού η σέξι επιχειρηματίας, αλλά είπε τα πράγματα με το όνομά τους!
"Ντρέπομαι που είμαι ο Ολυμπιακός. Την αλήθεια πρέπει να τη λες και ας αφορά την καμπούρα σου… ", ήταν το σχόλιό της, χωρίς να είναι γνωστό αν συμφωνεί σε αυτό ο σύζυγός της και (επίσης) βαμμένος Ολυμπιακός,
Πέτρος Κωστόπουλος












Διαβάστε το άρθρο του γνωστού δημοσιογράφου.

Ήρθε όμως η ώρα να σας πω και τι νιώθω τώρα:
Ολυμπιακάρα μου, λέω να πάψω να σ' αγαπάω για μερικά χρόνια. Άλλη ομάδα δεν πρόκειται να επευφημήσω, δεν το βαστάω. Αλλά κι αυτό που είδα, δεν το ανέχομαι. Με πλήγωσες ρε και δε χρειάζεται να σου εξηγήσω γιατί. Δεν κάνουμε πηγαδάκι με αντιπάλους τώρα... μεταξύ μας μιλάμε και συνεννοούμαστε με τα μάτια. Τέρμα το γνωστό «αυτό κάνουν κι οι άλλοι» ή «θα το έκαναν αν μπορούσαν». Εγώ δε θέλω πια να το κάνω. Δε θέλω να είμαι σαν τους άλλους, διότι έτσι δικαιολογώ κάθε τι που με κάνει πολύ χειρότερο τους. Τελεία και παύλα. Δε σε πουλάω εγώ Ολυμπιακάρα μου, να το ξέρεις, εσύ με πούλησες. Θα περιμένω, μην και με τον καιρό ξαναβρείς αυτό που έχασες. Τον εαυτό σου, την ψυχή σου. Αν τα ξαναδώ, θα διαβώ πάλι τη θύρα του Καραϊσκάκη και θα ξαναδακρύσω για πάρτη σου. Και θα ξανακάτσω στα πέτρινα σκαλιά του (όχι στα καθίσματα των νέων καιρών), θα ξανα-ουρλιάξω όταν βάλει γκόλ ο Δεληκάρης και θα ξανα-αποθεώσω τα ανάποδα ψαλίδια του Αναστόπουλου.
Κι από κει που ίσως ξανακάτσω, μπορεί να με ξαναδώ κι εμένα στα κάτω σκαλιά. Ισχνό νεαρό με μακριά μαλλιά, να παραμερίζει πόδια για να περάσει, κρατώντας έναν δίσκο γεμάτο σακουλάκια πασατέμπο (δύο φράγκα το χωνί, φίλε), προσπαθώντας και να μην χάσει τον πελάτη, αλλά να μη χάσει και τη φάση. Ότι την αγαπούσε ο τυπάκος κάθε φάση του Θρύλου...
Α ρε Ολυμπιακάρα, σαν όλους τους έρωτες κι εσύ...

Γιατί ντρέπεσαι Θοδωρή;



Γιατί ντρέπεσαι Θοδωρή;
21/2/2011
Το απόλυτο θέατρο του παραλόγου έχει στήσει ο επικοινωνιακός μηχανισμός του Παναθηναϊκού μετά το ντέρμπι του Σαββάτου και το κερασάκι στην τούρτα ήρθε να προσθέσει ο Θοδωρής Χατζηθεοδώρου. Σε μία πολύ δύσκολη συγκυρία για ολόκληρη την οικογένεια του Ολυμπιακού, ο πρώην αρχηγός της ομάδας πόλο μίλησε στην αθλητική εφημερίδα “GOAL” και είπε μεταξύ των άλλων: «Είμαι Ολυμπιακός αλλά δεν μου άρεσαν καθόλου όσα είδα στο Καραϊσκάκη. Ντρέπομαι».














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου